English

دیدار مجریان رادیو و تلویزیون با رئیس سازمان صداوسیما

مجریان رادیو و تلویزیون شب گذشته مهمان رئیس رسانه ملی بودند.

دیدار مجریان رادیو و تلویزیون با رئیس سازمان صداوسیما

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌عسکری در نشست صمیمی با مجریان رادیو و تلویزیون، مجریان را به مثابه رسانه‌ای دانست که قدرت تاثیرگذاری بالایی دارند و محوریت یک برنامه را می‌توانند ترسیم کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های برنامه‌های گفت‌وگو محور ترکیبی، مجری را هدایت‌کننده برنامه و محور اصلی آن دانست و گفت: درخشش مجری، یعنی درخشش رسانه و از این رو امیدواریم مجریان با اهتمام خود موجب درخشش رسانه ملی شوند.

وی با اشاره به نیاز سازمان صدا و سیما به مجریان کاربلد و کارآزموده تصریح کرد: در تعریف نیروی انسانی نخبه، رتبه بالای تحصیلات دانشگاهی شرط لازم است؛ اما کافی نیست؛ به عبارت دیگر تعریف ما از تراز نیروی نخبه در رادیو و تلویزیون کسی است که حس هنری داشته باشد و گوهر وجودی‌اش در رسانه دیده شود.

علی‌عسکری از مجریان به عنوان کسانی که در تکامل هویت فکری جامعه نقش بسزایی دارند یاد و اظهار کرد: مجریان رادیو و تلویزیون با اجرای حرفه‌ای و برگرفته از دانش خود، دیده و شنیده شدن تولیدات رسانه‌ای را ارتقا می‌دهند.

رئیس سازمان صداوسیما افزود: رسانه ملی علی‌رغم عرصه تنگاتنگ رقابت رسانه‌ای، امروز در میان مردم شریف ایران طبق آخرین نظرسنجی 83 درصد مرجعیت دارد و این به برکت هنرمندان پرتلاش و افراد فرهیخته و زحمتکش است که بهترین گوهر وجودی و عمر خود را در این مسیر صرف می‌کنند.

وی کار در صداوسیما را مقدس و اثرگذار برشمرد و اظهار کرد: چشم‌انداز سازمان در عرصه سرمایه انسانی، استعدادیابی و جذب نخبگان و نیروهایی در تراز رسانه، دارای جوهر کاری و ذوق هنرمندانه خواهد بود و احترام و تکریم هنرمندان و سرمایه‌های انسانی ارزشمند باید اولویت اول سازمان باشد.

رئیس رسانه ملی در پاسخ به دغدغه‌های مجریان نیز گفت: علی‌رغم وجود تمامی مشکلات و تنگناهای موجود که می‌بایست به هنگام رصد تدبیر و مرتفع شود، امروز سازمان در حال حرکت است و باید با خلاقیت و نوآوری با همیاری و کمک شما اصلاحات لازم صورت پذیرد تا شاهد درخشش هرچه بیشتر و شکوفایی بیش از پیش رسانه باشیم. در این دیدار صمیمانه مجریان معاونت‌های مختلف صداوسیما نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با رئیس رسانه ملی در میان گذاشتند و در پایان ضیافت افطار را مهمان رئیس رسانه ملی بودند.

در این دیدار همچنین معاون سیمای رسانه ملی هدف از این نشست را قدردانی از مجریان برشمرد و گفت: رسانه در کنار سایر قوا، وظیفه فرهنگ سازی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی را بر عهده دارد و همه برنامه‌سازی‌ها و تلاش مجریان باید موجب ارتقای مخاطب شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، میرباقری آرمان‌ها، اهداف و سیاست‌ها، برنامه‌ریزی، برنامه‌سازی، پخش، اجرا، کنداکتور و نظارت ارزیابی و ارزشیابی را پنج منظور اساسی در حوزه ماموریتی صدا و سیما برشمرد وافزود: اگر سیاست ها به درستی از سوی مجریان و برنامه سازان مورد توجه قرار نگیرد باعث نقصان می‌شود.

وی افزود: شما مجریان نماینده عینی رسانه ملی هستید و امیدواریم با فراهم کردن مقتضیات کار و رفع موانع بتوانید بدون لکنت زبان رویکرد های انقلابی و دینی را انتقال دهید و آرمان‌ها و سیاست‌های رسانه را به فعلیت برسانید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه