English

«نامه آخر» از مجموعه «روزهای بهتر» کلید خورد

تصویربرداری اپیزود "نامه آخر" از مجموعه اپیزودیک "روزهای بهتر" به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه‌کنندگی احمد زالی در منطقه فیروزکوه آغاز شد.

«نامه آخر» از مجموعه «روزهای بهتر» کلید خورد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی این مجموعه، در خلاصه داستان این اپیزود به قلم مینا خدیوی که در چهار دهه روایت می‌شود، آمده است: حامد و هما جستجویی عاشقانه را آغاز می‌کنند اما ... .

گیتی قاسمی، مجید واشقانی، ویدا جوان، نسیم ادبی، محیا اسناوندی، دریا دریایی و ناصر نو آموز بازیگرانی هستند که در این اپیزود به ایفای نقش می‌پردازند.

بنا بر این گزارش همکاران تولید این اثر عبارتند از:

مدیر تصویربرداری : علی محمد زاده ، دستیار اول کارگردان : حمید غفارزاده ،برنامه ریز: فرزین فتحی ،مدیرتولید : حسین پورکیانی ،مدیرتدارکات : علی رضایی ،صدابردار: محمد حبیبی ،طراح صحنه و لباس : سحر شهامت ،طراح گریم : داریوش صالحیان ،تدوین : احسان شیبانی ،منشی صحنه : فرشته حجازی ، مشاور رسانه ای : سهیلا قوسی ، عکاس : امیر فائض.

لوکیشن‌های این قصه در روستای "مزداران" منطقه زرین دشت فیروزکوه واقعند و مکان‌هایی چون خانه، ایستگاه قطار، زمین‌های کشاورزی، مسجد و محله را شامل می شوند.

دانش اقباشاوی که سابقه دستیاری فیلمسازانی چون احمدرضا درویش، ابراهیم حاتمی کیا و رسول صدرعاملی را داشته کارگردانی فیلم تحسین شده تاج محل و یکی از اپیزودهای فیلم عاشورایی هیهات را در کارنامه کاری خود دارد و ساخت "نامه آخر" اولین تجربه کارگردانی او در تلویزیون است.

گفتنی است "نامه آخر" پنجمین اپیزود از مجموعه روزهای بهتر است که تصویربرداری آن آغاز شده است و تا کنون سه اپیزود " آفتابخیزان"، "چهارگاه" و "بیم و امید" از این مجموعه به روی آنتن رفته‌اند.

"روزهای بهتر" در گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما تولید می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه