English

با برنامه‌های رادیو در روز قدس آشنا شوید

شبکه‌های مختلف رادیویی همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس با پخش ویژه برنامه‌های متنوع، بار دیگر به ندای مردم مظلوم فلسطین پاسخ می‌دهند و با مسلمانان سراسر جهان نابودی اسرائیل را فریاد می‌زنند.

با برنامه‌های رادیو در روز قدس آشنا شوید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی صداوسیما، شبکه‌های مختلف رادیویی همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس، ویژه برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده‌اند تا همراه راهپیمایان روز جهانی قدس باشند.

رادیو ایران

رادیو ایران در روز جهانی قدس در ویژه برنامه "روز بیداری" این رخداد را پوشش می‌دهد. پوشش راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران و جهان، گزارش از مراکز استان ها، مصاحبه با مسوولین شرکت‌کننده در راهپیمایی، مصاحبه با مردم، گزارش از کشورهایی که راهپیمایی در آنجا برگزار می‌شود و پخش آنونس‌های روز جهانی قدس از بخش‌های مهم این برنامه است. "روز بیداری" کاری از گروه ایران و جامعه با تهیه‌کنندگی حسین نافذ عارفی از ساعت ۹:۱۵ صبح تا ۱۲:۱۵ پخش می شود.

رادیو اقتصاد

ویژه برنامه "بنویس مقاومت بخوان وحدت" جمعه ۲ تیر با هدف انعکاس حضور مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس به روی آنتن رادیو اقتصاد خواهد رفت. در این برنامه با حضور کارشناسان به موضوع حضور مسلمانان در ایران و سراسر جهان در راهپیمایی روز قدس و اعلام همبستگی مسلمانان با یکدیگر در حمایت از فلسطین پرداخته خواهد شد. پشت پرده فعالیت‌های سیاسی و اقتصادی صهیونیستها در منطقه و جهان، فعالیت کمپانیهای صهیونیستی و ابعاد آن و... از جمله محورهای این برنامه خواهد بود. همچنین در طول برنامه گزارش هایی از راهپیمایی روز جهانی قدس پخش می‌شود. ویژه برنامه "بنویس مقاومت بخوان وحدت" کاری از گروه اقتصاد و جامعه به تهیه کنندگی نازنین کتابچی، روز جمعه ساعت ۱۰ تا ۱۲ از رادیو اقتصاد روی آنتن می رود.

رادیو پیام

این شبکه رادیویی نیز همصدا با دیگر شبکه‌ها بنا بر مأموریت‌ها و اهداف تعریف‌شده، اقدام به پخش متن‌ها و موسیقی‌های مرتبط با این مناسبت می‌کند.

رادیو تهران

"زیتون‌های زخمی" عنوان برنامه شبکه رادیویی تهران است که به بازتاب حضور گسترده هموطنان در راهپیمایی روز قدس می‌پردازد. این برنامه کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران است که با دعوت از کارشناسان مختلف به بررسی ابعاد سیاسی و اجتماعی راهپیمایی روزجهانی قدس، تاثیر و اهمیت برپایی روز قدس در جهان اسلام  و وقایع و رویدادهای اخیر منطقه اختصاص یافته است. در خلال مباحث کارشناسی با محل راهپیمایی ارتباط زنده برقرار و صحنه هایی از حضور پرشور مردم در حمایت از مردم فلسطین و غزه پخش خواهد شد .گزارشگران تهران؛ اکبر یاری، اعظم قربانپور، علیرضا محمدی و گزارشگران شهرستان های استان تهران با استقرار در مسیرهای راهپیمایی و گفت و گو با شرکت کنندگان در این مراسم، اخبار حضور پرشور و باشکوه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را منعکس می کنند و حال و هوای این روز را به سمع جهانیان می رسانند. از محورهای این برنامه نمایش اتحاد امت اسلامی در حمایت از فلسطین و معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی است. پخش سرودهای انقلابی و حماسی، گزارش های ویژه، شعر و دلنوشته های مردم و... از بخش های این برنامه است. پوشش سراسری راهپیمایی روز قدس را از ساعت ۹:۳۰ دقیقه تا ۱۲ از رادیو تهران بشنوید.

رادیو سلامت 

شبکه رادیویی سلامت جمعه ۲ تیر در برنامه های "نقطه سرخط" و "کوچه سلامت پلاک ۱۰۲"، به موضوع روز قدس می پردازد. "نقطه سرخط" عنوان برنامه ای از گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت است که روز جمعه با حضور دکتر حسین ابراهیمی مقدم، روانشناس به پرسش مخاطبان درباره موضوع بهترین همراه شما در زندگی چه کسی است؟ پاسخ می‌دهد. 

همچنین برنامه "کوچه سلامت، پلاک ۱۰۲" گروه تغذیه و سلامت از ساعت ۱۰:۲۰ به مدت ۱۰۰ دقیقه با حضور دکتر امیدی، روانشناس به موضوع روز قدس خواهد پرداخت.

رادیو فرهنگ

ویژه برنامه "روزی برای رهایی" کاری از گروه جامعه رادیو فرهنگ است که جمعه آخر ماه مبارک رمضان از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ پخش می شود.

رادیو قرآن

برنامه "صیام قدس" کاری از گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن به تهیه کنندگی صفرزاده، مجری مهدی بهمنی و گزارشگری کامران برومیده است. عوامل برنامه "صیام قدس" ساعت ۱۱ صبح با حضور در استودیوی رادیو قرآن مستقر در میدان فلسطین(محل تجمع قرآنیان) به پوشش این راهپیمایی عظیم می پردازند. قاریان بین المللی و مسئولان قرآنی کشور مهمانان این برنامه خواهند بود.

رادیو معارف

رادیو معارف همزمان با برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن زمینه سازی حضور خروشان مردم در راهپیمایی به انعکاس پیام مردم روزه دار ایران اسلامی در همدلی و حمایت از ملت مسلمان و مظلوم  فلسطین می پردازد. حجت الاسلام بهمنی در ویژه برنامه "شمارش معکوس" ضمن تشریح تاریخچه ظلم و تجاورز رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین، به تبیین ضرورت دفاع از آرمان قدس شریف به عنوان پاره تن جهان اسلام و یادگار گرانقدر امام راحل (ره) خواهند پرداخت. "شمارش معکوس" کاری از گروه رویدادهای معارفی و اطلاع رسانی است که به تهیه کنندگی امیرعباس خاقانی و اجرای صابری اراکی ۲۶ خرداد ساعت۸:۴۰ تا ۱۳ به صورت زنده به روی آنتن می رود.

رادیو نمایش

نمایش"غزه وقتی با نگاه انسانی بدان بنگری" ساعت ۱۲:۰۰ در روز جهانی قدس به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. "وقتی هدف پیشانی پسرت باشد" نیز عنوان نمایش دیگری است که در این روز ساعت ۱۰:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

رادیو ورزش

"ندای قدس" که ساعت ۹:۱۵ دقیقه روز جهانی قدس به تهیه‌کنندگی مریم رستمی و گویندگی سبحان اکرامی و الهام حسینی به روی آنتن رادیو ورزش می‌رود، به دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس  و پوشش زنده حضور ورزشکاران و مردم در راهپیمایی روز قدس می‌پردازد.

سایر شبکه‌های رادیویی نیز همزمان با روز جهانی قدس، تلاش می کنند تا هم‌صدا با دیگر شبکه‌ها و مسلمانان سراسر جهان، انزجار همیشگی خود را از اسرائیل غاصب و رژیم صهیونیستی فریاد زنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه