English

علیرضا خمسه و خانواده باغبان شهید حادثه تروریستی در تلویزیون

بیستمین برنامه «ماه تمام» در ۳۰ خرداد میزبان راستین وقاری (خواننده)، علیرضا خمسه (بازیگر) و خانواده شهید مازیار سبزعلی زاده (شهید حمله تروریستی اخیر در فضای سبز اطراف حرم) خواهد بود.

علیرضا خمسه و خانواده باغبان شهید حادثه تروریستی در تلویزیون

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی برنامه، راستین وقاری که اجرای ترانه‌های حضور تو، یه کاری کن و دلتنگ را در کارنامه کاری خود دارد از مهمانان برنامه ماه تمام است.

دومین مهمان این برنامه، علیرضا خمسه است. علیرضا خمسه بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و فارغ‌التحصیل رشته روان‌شناسی از دانشگاه شهید بهشتی است. او برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد مکمل از بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۷ برای بازی در فیلم بیست را در کارنامه کاری خود دارد. علیرضا خمسه در مجموعه های پایتخت ۱، پایتخت ۲، پایتخت ۳ و پایتخت ۴ نقشی متفاوت را در نقش «بابا پنجعلی» ایفا کرد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

سومین مهمان این برنامه در بخش جاودانه‌ها، خانواده شهید مازیار سبزعلی زاده هستند. شهید سبزعلی زاده باغبان شهید حادثه تروریستی حرم امام (ره) بود که در هنگام باغبانی در حرم مطهر در حمله تروریست‌های وابسته به داعش به شهادت رسید. همسر و دو فرزند این شهید بزرگوار مهمان بیستمین برنامه ماه تمام خواهند بود.

برنامه «ماه تمام» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما و با مشارکت امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مجموعه تفریحی ورزشی ارم سبز است که در ماه مبارک رمضان، هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی و مجری طرحی امیر شرافتی پخش می‌شود. اجرای این برنامه را عبدالله روا به عهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی