English

فراخوان انتخاب بازیگر برای یک فیلم

«درساژ» اولین فیلم بلند سینمایی پویا بادکوبه به تهیه‌کنندگی روح االله و سمیرا برادری است که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده و به اواسط تابستان کلید می‌خورد.

فراخوان انتخاب بازیگر برای یک فیلم

به گزارش خبرگزاری موج، فیلمنامه این فیلم توسط حامد رجبی به نگارش در آمده است که پیش از این نویسندگی فیلمنامه‌هایی همچون «فصل باران‌های موسمی»، «پرویز» و «پریدن از ارتفاع کم» را در کارنامه خود دارد.

همچنین او برای فیلم «پریدن از ارتفاع کم» از شصت و پنجمین دوره جشنواره بین المللی برلین جایزه بخش داوران بین المللی منتقدان فیلم (فیبرشی) را دریافت کرده است.

«درساژ» داستان زندگی دختری 16ساله است که در دوراهی ایستاده است. این فیلم به تازگی وارد پیش تولید است و با برنامه ریزی‌های انجام شده تابستان امسال کلید می‌خورد.

پویا بادکوبه پیش از این به عنوان کارگردان آگهی‌های تبلیغاتی شناخته شده است و در این بخش جوایز بین المللی متعددی در کارنامه خود دارد.

او همچنین در حوزه کارگردانی تئاتر و ساخت برنامه‌های تلویزیونی نیز فعالیت داشته است. از دیگر فعالیت های «بادکوبه» ساخت چندین فیلم کوتاه است.

گروه سازنده «درساژ» در نظر دارند برای انتخاب شخصیتهای نوجوان فیلم که از کاراکترهای اصلی هستند چهره‌های جدیدی را انتخاب کنند. در همین راستا فراخوانی را منتشر کرده‌اند.

علاقه مندان دختر و پسر در رنج سنی 16 تا 18 سال می‌توانند با ارائه یک ویدئو 2 دقیق های از معرفی خود، شرایط زندگی و علایق‌شان و ارسال آن به شماره  09028485414 در تلگرام از تاریخ اول تا 15 تیر ماه سال جاری در این فراخوان شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه