English

تحلیل «مادرانه» در تلویزیون

سریال «مادرانه» در برنامه «گنبد مینا» شبکه چهار سیما تحلیل می‌شود.

تحلیل «مادرانه» در تلویزیون

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه تلویزیونی «گنبد مینا» از امشب (۲۷ خرداد) تا روز دوشنبه (۲۹ خرداد) در سه قسمت به بررسی سریال «مادرانه» می‌پردازد.

«مادرانه» نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی جواد افشار است که در ۳۰ قسمت در ماه رمضان سال ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شده است. این سریال داستان مردی است به نام اردلان که پس از رها کردن نامزد سابق خود، با زنی متمول به نام رعنا ازدواج می‌کند. پس از مدتی این ازدواج به جدایی رسیده و بعد از آن، اردلان از فرزندانش سرپرستی می‌کند اما درمی‌یابد که فاصله زیادی از لحاظ اجتماعی با دخترش، رها، پیدا کرده‌ است و ... .

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، هستی مهدوی‌فر، آتیلا پسیانی، عباس غزالی، شقایق فراهانی و سید مهرداد ضیایی از جمله بازیگران سریال «مادرانه» هستند که سعید نعمت‌الله نویسندگی و محمدرضا شفیعی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته‌اند.

برنامه «گنبد مینا» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما با نمایش و تحلیل سریال‌های شاخص رمضانی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲:۳۰ و پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در این برنامه سریال‌های شاخص رمضانی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۵ در دو الی چهار قسمت پخش می‌شود و نکات اخلاقی و دینی موجود در آن توسط یک تیم نویسندگی هفت نفره استخراج و در قالب نریشن در برنامه خوانده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه