English

«همشهری» در تالار مولوی

نمایش «همشهری» با کارگردانی مازیار ملکی از 29 خرداد در تالار مولوی به روی صحنه می‌رود.

«همشهری» در تالار مولوی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «همشهری» به نویسندگی و کارگردانی مازیار ملکی و با بازی سید پویا بیکی از ساعت 18 روز 29 خرداد در تالار مولوی به روی صحنه می‌رود.

این نمایش که به زندگی مرد جوانی به نام فرشاد اشاره دارد نشان میدهد، فرشاد از پیدا کردن شغلی مناسب ناامید شده و بحران اقتصادی تا حدی بر او مسلط گشته که او را ناچار میکند حتی به رابطهای عاشقانه که روزی رویاهای زیبایی برایش میدید پایان دهد، اما در نقطهی پایان کیمیا نامزد او راهی نرفته را پیش پای فرشاد میگذارد، از او میخواهد یک آگهی به خصوص در روزنامه همشهری منتشر کند...

در این نمایش 75 دقیقه‌ای بازیگرانی همچون؛ فرانک کلانتر، حمید نقره دوست، مسعود رهنما، علی فرجام فر، علی رضا کربلایی، سعیده آجرلی، فریده سپاه منصور، بهنام شرفی و وحید نفر با حضور صوتی خود به کارگردان یاری میرسانند.

همچنین از دیگر عوامل نمایش می توان به، "دستیار کارگردان و برنامه ریز: مسعود جورسرا"، "منشی صحنه: مهلا معصومی نژاد"، "طراح لباس: آلما گشتاسپ"، "طراح گریم: نسیم بیک زاده"، "طراح پوستر و بروشور: علی اکبری"، "سرپرست دکور و ساخت آکساسوار: مصطفی سالم"، "ساخت تیزر: گروه هنری سینه راما"، "عکاس: محمد محمدپور"، "تبلیغات، گروه تئاتر مارکت" و "روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر" اشاره کرد.

پیش فروش نمایش از 12 ظهر روی پنجشنبه در سایت تیوال آغاز خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه