English

گسترش نهضت تولید محتوا در سینما و شبکه نمایش خانگی

«نهضت تولید محتوا در سینما و شبکه نمایش خانگی باید گسترش پیدا کند و در عین حال صنف، قدرت خود را از حضور پررنگ اعضا می‌گیرد.»

گسترش نهضت تولید محتوا در سینما و شبکه نمایش خانگی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی آیفیک، مجمع عادی و عمومی انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات فیلم‌سازی ایران (آیفیک) شامگاه 20 خرداد در تالار وزارت ارشاد برگزار شد.

اکبر تحویلیان، رئیس هیات مدیره طی سخنانی با اشاره به برنامه‌های آیفیک در سال جاری گفت: باید نهضت تولید محتوا و تولید فیلم در سال جاری در دفاتر افزایش پیدا کند و رئیس سازمان سینمایی نیز از این مساله حمایت می‌کند و بر آن تاکید دارد.

وی ادامه داد: در آخرین نشستی که با محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی داشتیم ایشان بر ارائه راهکار برای افزایش تولید اشاره کردند و از ما خواستند تا برنامه‌های خود را ارائه کنیم.

تحویلیان بر ساماندهی وضعیت تهیه‌کنندگی در سال گذشته با همکاری وزارت ارشاد اشاره کرد و افزود: دفاتر حقوقی سال آینده فعال می‌شوند، همچنین با تغییر اساسنامه قصد داریم تا فضایی را ایجاد کنیم تا فعالان بیشتری همچون کارگردانان، فیلمبرداران و سایر فعالان سینما که در تولید فیلم نقش دارند بتوانند عضو آیفیک شوند.

وی با اشاره به لزوم تقویت کار صنفی گفت: یک صنف زمانی قوی می‌شود که اعضای آن با قدرت در جلسات و برنامه‌های آن صنف حضور داشته باشند و نظر موافق و مخالف خود را بگویند و خواسته‌های خود را از طریق صنف مطالبه کنند.

در ادامه جلسه انتخابات برای انتخاب شورای داوری آیفیک برگزار شد و بر اساس آرای به دست آمده امیر پروین حسینی، فاطمه ابوالقاسمی، محسن قیصری، آرمان زرین‌کوب، مهدی کوهیان، رسول توکلی علی اردستانی  به عنوان اعضای اصلی و هادی اکبرخواه به عنوان  عضو  علی البدل انتخاب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی