English

«کودک شو» با دو بخش جدید به روی آنتن می‌رود

از جان گرفتن عروسک‌ها تا فرصتی برای ستاره شدن

«کودک شو» با دو بخش جدید «نمایش عروسکی» و «ستاره شو» در روزهای آتی به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

از جان گرفتن عروسک‌ها تا فرصتی برای ستاره شدن

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، برنامه «کودک شو» که پخش خود را از ابتدای فروردین ماه از شبکه نسیم آغاز کرده است، در روزهای آتی با بخش‌های جدیدی روی آنتن این شبکه می‌رود.

از آنجا که این برنامه با هدف تعامل بین خانواده‌ها و فرزندانشان شکل گرفته است، در همین راستا بخشی طراحی شده تا زمینه این ارتباط بیش از پیش فراهم شود. در این بخش هر خانواده با عروسک‌هایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، نمایشی را برای فرزند خود و دیگر حاضران اجرا می‌کنند. اجرایی که با قصه‌گویی، صداپیشگی و اغلب هنرهای لازم برای یک نمایش عروسکی همراه است؛ پس از آن هم خانواده برنده توسط تماشاچیان حاضر انتخاب می‌شود.

در این بخش قصه‌ها و داستان‌های گوناگونی توسط اتاق فکر برنامه در نظر گرفته شده است، که با تبادل نظر با خانواده‌ها به آن شکل داده می‌شود و هر گروه متناسب با نوع اجرایی که ارائه می‌دهد مورد قضاوت قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که علاوه بر این بخش، آیتم دیگری با عنوان «ستاره شو» برای خانواده هایی که در برنامه حضور ندارند، تدارک دیده شده است. در این بخش هر خانواده می‌تواند با ارسال فیلم‌های یک دقیقه‌ای از فرزندشان و ارسال آن به پیام‌رسان تلگرام به شماره ۰۹۲۱۸۳۴۷۹۸۹ در کودک شو حضور یابند.

فیلم‌های ارسالی در این بخش بعد از داوری توسط کارشناسان «کودک شو»، برای شرکت در مسابقه، انتخاب شده و در برنامه نمایش داده می‌شوند.

برنامه «کودک شو» هر هفته در روزهای زوج، در ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

پخش این برنامه در قالب یک فصل ۹۰ قسمت، با اجرای پژمان بازغی ادامه دارد و قرار است به زودی علاوه بر بخش‌های مذکور، چهره‌هایی از حوزه‌های گوناگون نیز به آن اضافه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه