English

بیانیه صداوسیما در پی شهادت تصویربردار پرس‌ تی‌وی

در پی شهادت تصویربردار شبکه خبری «پرس تی‌وی» در انفجار چهارشنبه گذشته در کابل، معاونت برون‌مرزی صداوسیما بیانیه‌ای صادر و بر ادامه راه روشنگری و اطلاع‌رسانی تاکید کرد.

بیانیه صداوسیما در پی شهادت تصویربردار پرس‌ تی‌وی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی صداوسیما، متن این بیانیه به شرح زیر است:

"باسمه تعالی

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

بار دیگر یکی از اعضای خانواده بزرگ رسانه ملی در راه اعتلای رسالت خطیر رسانه‌ای جام گوارای شهادت نوشید.

شهید حبیب الله حسین زاده، تصویربردار شبکه پرس تی وی در کابل، نیز از تبار آنانی شد که می‌کوشند و می سوزند تا صداهای بی صدا و حقایق  و واقعیات پیرامون پنهان نماند،  تا به عهدی که با مردم و رسالت خویش در راه روشنگری بسته اند وفادار بمانند.

معاونت برون مرزی سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی انفجار تروریستی کابل را که منجر به شهادت مظلومانه ده ها تن از مردم‌ بی گناه افغانستان از جمله تصویربردار وظیفه شناس شبکه پرس تی وی در کابل شد، به شدت محکوم و شهادت این همکار جوان و خدوم  را به جامعه بزرگ خبری کشور و خانواده محترم ایشان تعزیت و تسلیت عرض می کند.

دشمنان نور و روشنایی که روشنگری متعهدانه را برنمی تابند و  بدخواهانی که دستان پلیدشان به خون پاک این عزیز و سایر بی گناهان آغشته است، بدانند راهی که قلم و بیان در بازگو کردن حقیقت می پیماید جاودانه تاریخ خواهد ماند.

روابط عمومی معاونت برون‌مرزی رسانه ملی»

تصویربردار افغانستانی شبکه پرس تی وی چهارشنبه گذشته بر اثر حمله انتحاری در شهر کابل به شهادت رسید.

حبیب حسین‌زاده روز چهارشنبه در حالی که از خانه عازم دفتر کارش شده بود، هنگام حمله انتحاری در منطقه وزیر اکبرخان از محل عبور کرد و جانش را از دست داد.

حسین‌زاده در کنار فعالیت رسانه‌ای به تحصیلات عالی خود نیز ادامه داده بود و در رشته روابط بین‌الملل سال چهارم دانشگاه را سپری می‌کرد.

این دومین تصویربردار پرس تی‌وی است که بر اثر حملات و خشونت‌ها در افغانستان به شهادت می‌رسد. سید فرهاد تقدسی نیز سال هزار و سیصد و نود در این مسیر جان خود را از دست داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه