English

بازدید بیش از ۷ میلیون و ۲۰ هزار دانش‌آموز از سرزمین‌های نور

فرمانده قرارگاه راهیان نور گفت: تاکنون بیش از ۷ میلیون و ۲۰ هزار دانش آموز در قالب کاروان های راهیان نور از جبهه ها بازدید کردند.

بازدید بیش از ۷ میلیون و ۲۰ هزار دانش‌آموز از سرزمین‌های نور

به گزارش خبرگزاری موج، سرتیپ پاسدارعلی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، دراولین نشست قرارگاه راهیان نور امام حسن عسگری (ع) که با حضور اعضا در ساختمان علاقه‌مندان برگزار شد، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهارکرد: حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت بار دیگر بر اقدامات نظام اسلامی صحه گذاشت.

وی، عامل موفقیت اردوهای راهیان نور را وفاق و همدلی دست‌اندرکاران بسیج و آموزش وپرورش دانست و افزود: تا سال ۸۹ تنها یک میلیون و ۸۶۰ هزار دانش آموز در قالب  اردوهای راهیان نور از جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس بازدید کرده بودنداما با افزایش سالانه بیش از ۱۰ درصدی، این رقم درسال ۹۵ به  بیش از ۷ میلیون و۲۰ هزار نفر رسیده است.

سرتیپ پاسدار فضلی نقش رسانه‌ها را در اردوی بسیار با اهمیت دانست و اظهار کرد: تمام مشکلات مالی و غیر مالی، اردوهای راهیان نور می‌تواند با اطلاع رسانی دقیق و به موقع توسط رسانه‌ها مرتفع شود.

فرمانده قرارگاه راهیان نور، میانگین موفقیت‌های اردوهای راهیان نور را بالای ۸۰ درصد دانست و خاطرنشان کرد: با ارزیابی های دقیق، تلاش می کنیم این موفقیت ها را به صددرصد برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه