English

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مشهد یکی از بهترین‌ نمایشگاه‌های قرآن را برگزار می‌کند

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مشهد یکی از بهترین‌ نمایشگاه‌های قرآن را برگزار می‌کند و استقبال بی‌نظیر از آن نشانگر اهمیت و جایگاه بسیار بالای قرآن در میان ساکنان این شهر است.

مشهد یکی از بهترین‌ نمایشگاه‌های قرآن را برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، حسین انتظامی در حاشیه مراسم گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رمضان ماه بهار قرآن بهترین فرصت برای برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها با موضوع قرآنی است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: یکی از اقداماتی که لازم است در این ماه مبارک صورت گیرد برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی است به این دلیل که اقشار مختلف جامعه با حضور در این نمایشگاه‌ها می‌توانند از حوزه‌های مختلف کاری در زمینه قرآن و عترت مطلع شوند.

وی با بیان اینکه بسیاری از نوآوری‌ها در حوزه قرآن معمولا در این‌گونه نمایشگاه‌ها جلوه می‌کند که موجب توسعه فرهنگ قرآنی نیز خواهد شد، افزود: به ویژه اینکه این نمایشگاه امسال در جوار حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و می‌تواند به این امر کمک کند.

انتظامی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های قرآن در استان‌های مختلف کشور به توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه و آحاد مردم کمک می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه