English

برگزاری اولین جشنواره تابستانی استان یزد

اولین جشنواره تابستانی استان یزد با حضور 70 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری از هشت استان تهران، البرز، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمان، قزوین و گیلان برگزار می‌شود.

برگزاری اولین جشنواره تابستانی استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج، «محمدرضا نصیری» سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در این خصوص گفت: استان یزد از هفدهم لغایت نوزدهم خرداد ماه میزبان 70 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری از هشت استان مطرح کشور در زمینه گردشگری خواهد بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: به دنبال مطالعات و بررسی های انجام شده جهت استفاده حداکثری از فصول Low Seasen یا فصولی که گردشگری خارجی کمتری در کشور حضور دارد (ماه‌های تیر و مرداد) اقدام به برگزاری این جشنواره کرده‌ایم تا متناسب با ظرفیت شهرستان‌های استان و همچنین تعامل و همکاری با دیگر استان‌های کشور برنامه‌های خاص و قابل توجهی تدارک دیده شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری همه جانبه بتوانیم در ماه‌هایی که گردشگر خارجی در شهر و کشور کمتر حضور دارند، با برگزاری تورهای داخلی، رونق بیشتری در صنعت گردشگری استان ایجاد شود.

نصیری اظهارکرد: مدیران و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان‌های تهران، البرز، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمان، قزوین و گیلان در استان یزد جهت آشنا شدن با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری این استان حضور خواهند یافت.

سرپرست معاونت گردشگری استان در پایان نیز عنوان کرد: بازدید از بافت تاریخی شهر یزد، مناطق ییلاقی شهرستان تفت و مهریز، مناطق کویری شهرستان‌های اردکان و بافق، بازدید از هتل‌های سنتی و مجموعه‌های در حال ساخت استان و نشست با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و هتلداران استان از جمله برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه