English

برپایی یک همایش برای سالگرد ورود مهاجران لهستانی به ایران

همایش هفتاد و پنجمین سالگرد ورود مهاجران لهستانی به ایران با عنوان «‌در جستجوی خانه دوم» ۳۰ آبان ماه در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

برپایی یک همایش برای سالگرد ورود مهاجران لهستانی به ایران

 به گزارش خبرگزاری موج، این همایش به دو زبان  فارسی و انگلیسی برگزار می‌شود و متن کامل مقالات برای چاپ به زبان فارسی، انگلیسی و لهستانی پذیرفته خواهد شد.

  «جنگ جهانی دوم و مهاجرت به ایران»، «مهاجران لهستانی و ایرانیان،رابطه وتاثیر و تاثیرات»، «مساله مهاجرت لهستانی‌ها و وضع قوانین جدید در ایران»،«پراکندگی  جغرافیایی مهاجران لهستانی در ایران»،« تشکیلات اجتماعی و زندگی روزمره»، «چالش‌های مهاجران در ایران»، «گورستان‌های مهاجران لهستانی در ایران»، «تاسیس انجمن لهستانی مطالعات ایرانی در تهران، اعضای و اهداف»، «آثار و پژوهش  آفرینش‌های هنری مهاجران لهستانی در ایران»،«ردپای مهاجران لهستانی در ادبیات، هنر و سینمای ایران»، «چاپ کتاب و نشریات و اجرای برنامه‌های رادیویی» و «بازتاب حضور لهستانی‌ها در ایران از اسناد» نشریات و اخبار جهان» از محورهای این همایش هستند.

 چکیده مقالات باید حداکثر بین ۱۰۰ تا ۲۵ کلمه و در فرمت word ارسال  شود و همراه چکیده مقالات ارسال رزومه کوتاهی از نویسنده ضروری است.

 آخرین مهلت ارسال مقالات و ثبت نام برای شرکت در این همایش ۱۰ آبان ماه سال جاری اعلام شده است.

 علاقه مندان به حضور در این همایش می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه‌ همایش مذکور به آدرس تهران، خیابان انقلاب خیابان ۱۶ آذر کوچه ادوارد براون شماره ۱۲ ارسال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه