English

نامه کودک خارجی به امام (ره) در رادیو نمایش

سه نمایش رادیویی «موج‌های کوچک»، «وقتی که کوچک بودم» و «کرامت»، 14و 15 خرداد از رادیو نمایش پخش می‌شوند.

نامه کودک خارجی به امام (ره) در رادیو نمایش
به گزارش خبرگزاری موج، سه نمایش رادیویی «موج‌های کوچک»، «وقتی که کوچک بودم» و «کرامت»، 14و 15 خرداد از رادیو نمایش پخش می‌شوند.رادیو نمایش در روزهای 14 و 15 خرداد به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) با سه نمایش از شنوندگان خود میزبانی می‌کند.

نمایش «وقتی که کوچک بودم» که به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است، درباره دانش آموزی خارجی است که نامه‌ای برای امام خمینی(ره) می‌نویسد و درخواست می‌کند تا ایشان لباسی را به عنوان هدیه به او بدهد، امام هم در پاسخ، کتابی درباره زندگی حضرت محمد (ص) به او می‌دهد. سرانجام این دانش آموز که در زمان ارتحال امام (ره) مسلمان شده است، به ایران می‌آید.

در این نمایش رادیویی، محمد پورحسن، شیما جان قربان، ماندانا محسنی، اکبر مولایی و محمدرضا قلمبر به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش به نویسندگی سعید تشکری، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، کارگردانی مهدی نمینی مقدم، صدابرداری رضا طاهری و افکتوری محمدرضا قبادی فر، 14 خرداد ماه، ساعت 15:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

همچنین روز 15 خرداد، نمایش «کرامت» با موضوع قیام خونین 15 خرداد از رادیو نمایش پخش می‌شود. این نمایش را نیز سعید تشکری نوشته است و داستان دو دوست را روایت می‌کند که در جریان واقعه 15 خرداد دستگیر می‌شوند و ...

این نمایش با هنرمندی احمد ایرانی‌خواه، کرامت رودساز، علی میلانی، احمد گنجی و به کارگردانی مهین فرد‌نوا، افکتوری محمدرضا قبادی‌فر، صدابرداری رضا طاهری و تهیه کنندگی ژاله محمد علی، 15 خرداد ساعت 6:30 دقیقه روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

نمایش «موج‌های کوچک» نیز به نویسندگی زین‌العابدین صادقی مزیدی به مبارزات دوران انقلاب می‌پردازد.

این نمایش به کارگردانی جواد پیشگر و با هنرمندی بازیگران اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو ، 15 خرداد، ساعت 10:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه