English

نمایشگاه قرآنی به خط نستعلیق برپا شد

در حالی که این روزها نمایشگاه آثار خوشنویسی منوچهر نوح سرشت با عنوان «سر نی» در گالری خیال برپاست، از این هنرمند به پاس سال ها حضور موثرش در عرصه خوشنویسی تجلیل شد.

نمایشگاه قرآنی به خط نستعلیق برپا شد

به گزارش خبرگزاری موج، عصر روز گذشته ۳۱ خرداد با حضور سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، عزت‌الله مهرآوران پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، اکرم پوراکی سرپرست موسسه فرهنگی هنری صبا و… در نمایشگاه خوشنویسی منوچهر نوح سرشت مراسم تجلیلی از این هنرمند برپا شد.

عظیمی پس از دیدن آثار این هنرمند پیشکسوت در ابتدای این برنامه، گفت: بنای ما در موسسه هنرمندان پیشکسوت این است که به هر بهانه‌ای از همه اعضای موسسه تجلیل کنیم. هر چند ممکن است گاهی این کار خیلی خودمانی و حتی در منزل یکی از اساتید رخ بدهد.

او اضافه کرد: گاهی هم روی صحنه رفتن یک هنرپیشه قدیمی، رونمایی از یک آلبوم موسیقی که اثری از یک استاد پیشکسوت است یا یک نمایشگاه دلیلی می‌شود تا در آن برنامه حضور پیدا کنیم و از هنرمندان تقدیر کنیم. امروز هم به بهانه برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد منوچهر نوح‌سرشت اینجا هستیم تا فعالیت‌های هنری استاد را قدردانی کنیم.

در ادامه، منوچهر نوح‌سرشت بیان کرد: من از این توجه به هنرمندان خوشحالم. در واقع توجه به هنرمندان، خصوصا آنها که پیشکسوت تر هستند انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت‌های هنری آن‌ها است. شاید در دیگر نقاط دنیا جایگاه‌هایی برای رسیدگی به امور معیشتی، بیمه و… هنرمندان سالخورده باشد، اما وجه تمایز این موسسه با سایرین، توجه کادر مدیریتی این موسسه به ابعاد معنوی و روح یک هنرمند است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه