English

آغاز به کار دبیرخانه جشنواره ملی سرچشمه سرخ

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز به کار دبیرخانه جشنواره ملی سرچشمه سرخ خبر داد.

آغاز به کار دبیرخانه جشنواره ملی سرچشمه سرخ

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام سید حسن مؤذنی در ابتدای نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی سرچشمه سرخ با تأکید بر لزوم برگزاری فراگیر و درخور شأن این جشنواره گفت: اجرای توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت اقدام هنرمندان در زمینه حادثه هفتم تیر از اهمیت فراوانی برخوردار است و جشنواره ملی سرچشمه سرخ نیز در این جهت طراحی شده است.

در ادامه، اسکندر یارنسب مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس جشنواره، ضمن اعطای حکم دبیران بخش‌های مختلف، از اعلام فراخوان عمومی برای ارسال آثار توسط هنرمندان خبر داد.

دکتر حبیب الله صادقی، دکتر غلامعلی طاهری، دکتر نظام الدین امامی فر، دکتر بهرام کلهر نیا، حسین چنعانی و رضا حسینی کاردر از دبیران و داوران جشنواره سرچشمه سرخ نیز در این نشست حضور داشتند و به بحث و تبادل نظر پیرامون اهداف و محورهای مربوط به برگزاری این جشنواره پرداختند.

بر اساس این گزارش، جشنواره ملی هنرهای تجسمی سرچشمه سرخ یادبود شهدای هفتم تیر در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی، با ارائه آثاری در قالب پوستر، نقاشی، هنر جدید و عکاسی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره به دبیرخانه، واقع در تهران، خیابان آیت‌الله طالقانی (ره)، تقاطع خیابان شهید موسوی، موزه مرکزی شهدا، تا تاریخ یکم تیر ماه 96 ارسال کنند.

شماره تماس 88306831 و رایانامه Jashnvare.7tir@gmail.com راه‌های ارتباطی هنرمندان با دبیرخانه جشنواره ملی سرچشمه سرخ اعلام شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه