English

«شب‌های شیدایی» ۱۶ خرداد ماه آغاز می‌شود

ویژه برنامه شب های شیدایی از 16 خرداد ماه و از ساعت 22 در کنار دریاچه هورالهویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز می شود و تا پایان ماه مبارک رمضان میزبان علاقه‌مندان است.

«شب‌های شیدایی» 16 خرداد ماه آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، اصغر رضوانی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اعلام خبر فوق افزود: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با امتحانات دانشجویان و دانش آموزان،سالگرد  ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد ؛ امسال این ویژه برنامه از 16 خرداد ماه آغاز می‌شود و مانند سال‌های گذشته در شب‌های قدر نیز مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس میزبان شب زنده داران شب‌های قدر خواهد بود.

رضوانی اظهار کرد: اجرای مراسم مولودی خوانی در روز میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در مسجد جامع خرمشهر از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر تصریح کرد: در 4 خرداد ماه روز مقاومت و پایداری  مراسم گرامیداشت حماسه و پایمردی مردم دزفول برگزار و در سوم خرداد ماه روز مقاومت ، ایثار و پیروزی از جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس  تجلیل می شود.

رضوانی خاطرنشان کرد: برپایی کارگاه هنری،اجرای نورنمای مسجد جامع خرمشهر و آبنمایش در یاچه هورالهویزه و برپایی نمایشگاه آثار سیاه قلم اکبر حسینخانی از دیگر برنامه‌های سالگرد آزاد سازی خرمشهر است که تا 7 خردادماه ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی