English

روایت داستانی اسکواش در یک کتاب

میترا هنرمند پس از نگارش داستان شطرنج در کتاب «بیاین با هم بازی کنیم» این‌بار به سراغ ورزش اسکواش رفته است.

روایت داستانی اسکواش در یک کتاب

به گزارش خبرگزاری موج، این نویسنده که پیش‌تر کتاب دوجلدی  «بیاین با هم بازی کنیم» را با موضوعیت آموزش و چگونگی بازی شطرنج در قالب داستانی ویژه کودکان نوشته است، در تازه‌ترین اقدام خود با نگارش کتابی با همین عنوان به آموزش بازی اسکواش ویژه کودکان پرداخته است.

او درباره این کتاب خود  که به پیشنهاد فدارسیون  اسکواش کار نگارش آن را در دست گرفته، گفت: اسکواش اگرچه ورزشی نوپاست اما توانسته در ایران جای خوبی برای خود باز کند و کودکان و نوجوانان ما توانسته‌اند در سطح جهانی  در این حوزه صاحب نام  و نشان شوند. من در این کتاب، با بیان داستانی ضمن آموزش ساده این ورزش به معرفی فدارسیون و هیات‌های  اسکواش ویژه کودکان و نوجوانان پرداخته‌ام و احتمالا این کتاب را هم با همت ناشر قبلی این مجموعه - انتشارات فرزین - راهی بازار می‌کنم.

اسکواش ورزشی راکتی است که به صورت تک‌نفره ( ۲ بازیکن) ودونفره ( ۴ بازیکن) در زمین کاملا احاطه‌شده با دیواری معمولا شیشه‌ای بازی می‌شود. هدف اصلی این بازی، ضربه‌ای به توپ است که حریف نتواند به راحتی ضربه بعدی را به دیوار بزند و یا به دشواری واکنش نشان دهد.

ورزش تای‌چی سومین ورزشی است که هنرمند قرار شده در همین سبک و سیاق به بچه‌ها معرفی کند. او قصد دارد این ورزش رزمی را نیز با همین عنوان کلی «بیایین با هم بازی کنیم» با بیان داستانی به کودکان آموزش دهد. تای‌چی اساسا یک هنر رزمی است که تکنیک‌های آن با روش‌های پرورش و انتقال انرژی درونی که در زبان چینی آن را چی (Chi) می‌نامند درآمیخته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه