English

فیلم سینمایی «نقطه کور» در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود

فیلم «نقطه کور» به کارگردانی مهدی گلستانه یکشنبه 31 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران با حضور عوامل اکران ، نقد و بررسی می‌شود.

فیلم سینمایی «نقطه کور» در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، فیلم «نقطه کور» به کارگردانی مهدی گلستانه یکشنبه 31 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران با حضور عوامل اکران ، نقد و بررسی می‌شود.

به نقل از باشگاه فیلم تهران، در خلاصه داستان این فیلم آمده است : خسرو که 23 روز بر پهنه دریا و به دور از خانواده اش گذرانده است ، با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت همراه او بوده وارد خانه اش در تهران می شود. اما تمامی ذهنیت هایش عینیت یافته و قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست تا اینکه... .

مهدی گلستانه (کارگردان و تهیه کننده)، احسان بیگلری(با همکاری پریسا هاشم پور) (نویسنده)، مرتضی غفوری (مدیر فیلمبرداری)، خشایار موحدیان و سعید سیاح (تدوین)، مهرداد میرکیانی (طراح چهره پردازی)، آناهیتا جواهرچی (طراح صحنه و لباس)، بهروز معاونیان (مدیر صدابرداری)، ادیب قربانی (موسیقی)، دکتر افشین یداللهی (مشاور روانپزشکی فیلمنامه)، علی نیک رفتار (عکاس)، احسان عباسی (مشاوران رسانه ای)، محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، خاطره اسدی، مریم بوبانی، نیکی مظفری جمعی ازعوامل و بازیگران این فیلم هستند.

مهدی گلستانه (تهیه کننده و کارگردان)، کورش جاهد (منتقد وکارشناس سینما) و جمعی از عوامل و بازیگران فیلم مهمانان چهارصد و سی و یکمین امین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌

علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه