English

مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی تاکید کرد

حضور شکوهمند مردم، امید دشمنان را به یأس تبدیل می‌کند

آیت‌الله اعرافی در پیامی با دعوت از مردم برای حضور پرشکوه در انتخابات تصریح کرد: حوزه‌های علمیه در کنار مردم شریف و جوانان رشید بر عزم خویش در همراهی مردم و شرکت در انتخابات استوار خواهد بود.

حضور شکوهمند مردم، امید دشمنان را به یأس تبدیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، متن پیام مدیر حوزه‌های علمیه به این شرح است:

«وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم

بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی در آستانه آزمایش بزرگ الهی در تاریخ انقلاب خویش قرار دارد. شرکت همه آحاد ملت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا با توجه به شرایط ویژه منطقه و جهان و ایران از حساسیت بیشتری برخوردار است و بر اساس نظر مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم) یک تکلیف شرعی، عقلی، انقلابی و ملی می‌باشد و در تحکیم ارکان نظام اسلامی و مأیوس نمودن بدخواهان و دشمنان اسلام و ایران و در مسیر تعالی و پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم تأثیر بسزایی دارد.

بی‌گمان ملت بیدار و هوشیار ما از این تکلیف الهی غفلت نخواهد کرد  و به یاری خداوند متعال در روز جمعه ۱۳۹۶/۲/۲۹ برای خلق حماسه ای دیگر، حضوری شکوهمند و آگاهانه پای صندوق های رای خواهند داشت و عزم و قدرت ملت ایران را به نمایش می گذارند، روشن است رمز پیروزی انقلاب، سرافرازی نظام اسلامی و پیشرفت کشور، اتحاد و همدلی و حضور جدی مردم در صحنه و ولایت‌مداری آنها می‌باشد و حوزه‌های علمیه نیز در کنار مردم شریف و جوانان رشید بر عزم خویش در همراهی مردم و شرکت در انتخابات استوار خواهد بود.

امید آنکه در این دوره از انتخابات، شاهد حضور گسترده همه ایرانیان و علاقه‌مندان به مجد و عظمت و امنیت ایران اسلامی باشیم، حضوری شکوهمند و اخلاق‌مدار که امید دشمنان را مبدل به یأس ساخته و برگ زرین دیگری در تاریخ مردم‌سالاری دینی و شکوفائی هویت اسلامی از خود به ثبت برسانند.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی