English

ابراهیم اصغزی در گفت و گو با موج

«سگهای زرد»خرداد ماه کلید می خورد

تهیه کننده«سگهای زرد»از آماده سازی دکورهای این فیلم برای آغاز فیلمبرداری خبر داد.

«سگهای زرد»خرداد ماه کلید می خورد

ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره آخرین وضعیت فیلم «سگ های زرد» که با موضوع فعالیت گروههای تروریستی در ایران ساخته می شود گفت: در حال حاضر مشغول آماده سازی لوکیشن ها و ساختن دکورهای فیلم هستیم. بخشی از دکورهای مربوط به بازسازی بخش هایی از جنوب کشور است که در اطراف تهران ساخته می شود و بخشی از دکورهای فیلم نیز در منطقه جنوب کشور در حال ساخت است.

وی افزود:با بعضی از بازیگران هم برای حضور در فیلم صحبت های اولیه شده است و همزمان با پایان ساخت دکورها، رایزنی جدی برای انتخاب عوامل را آغاز خواهیم کرد که انشاالله اواخر خرداد ماه فیلم را کلید بزنیم.

اصغری تصریح کرد:تمام تلاشمان را انجام می دهیم که فیلم به جشنواره فیلم فجر امسال برسد.

«سگهای زرد» که به کارگردانی احمد کاوری ساخته می شود، یک فیلمنامه ضد تروریستی محسوب می‌شود که درباره فعالیت‌های یک گروه مزدور و همچنین اتفاقات خط لوله گاز ایران و هند است که در فضای بلوچستان پاکستان روایت می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شاهو سرکرده گروه «سگهای زرد» برای آزادی دختران گمشده بهار با او راهی پاکستان می شود، اما ناپدید شدن مهندس آیت که برای احداث خط لوله گاز ایران و هند به پاکستان رفته، شاهو و گروهش را در مسیر خطرناکی قرار می دهد.

احمد کاوری تاکنون فیلم های سینمایی «خودزنی» و «نفوذی» را کارگردانی کرده و «سگ های زرد» سومین ساخته سینمایی این کارگردان محسوب می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه