English

کارنمای انجمن هنرمندان نقاش روی دیوار رفت

گالری‌های خانه هنرمندان ایران میزبان نمایشگاه پنجمین کارنمای اعضای بالای ۴۰ سال انجمن هنرمندان نقاش شدند.

کارنمای انجمن هنرمندان نقاش روی دیوار رفت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه پنجمین کارنمای پژوهشی انجمن نقاشان ایران ۲۲ اردیبهشت‌ماه در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد. در این نمایشگاه، آثار ۴۵ هنرمند نقاش به‌نمایش گذاشته شد.

بابک اطمینانی - دبیر پنجمین کارنمای انجمن هنرمندان نقاش - در این‌باره گفت: در کارنما قصد داریم وضیعت فعالیت اعضای انجمن را در دو سال اخیر بررسی کنیم. در این نمایشگاه هر هنرمند با پنج اثر به انتخاب خود شرکت کرده است، البته استثناهایی نیز هستند و برخی هنرمندان که ابعاد آثارشان بزرگتر بوده، با سه اثر در این کارنما شرکت کرده‌اند.

او ادامه داد: شیوه برگزاری ما در این نمایشگاه، به این شکل است که آثار هنرمندان را برای حضور در نمایشگاه داوری نمی‌کنیم و انتخاب آثار و قیمت گذاری آن‌ها برعهده خود هنرمندان است. شیوه برپایی ما در کارنما، به این شکل است که در دل این نمایشگاه، گویی نمایشگاه‌های انفرادی برای اعضای انجمن برپا کرده‌ایم.

به گفته اطمینانی، انجمن هنرمندان نقاش ایران از برپایی کارنما، اهداف متعددی را دنبال می‌کند و بخشی از آن، معطوف به این موضوع می‌شود که ما تا پیش از برپایی این کارنما، هیچ اطلاعاتی از چگونگی فعالیت اعضای انجمن نداشتیم و اعضا نیز از شیوه انتخاب، داوری و برگزاری نمایشگاه های پیشین انجمن انتقاد داشتند. با برپایی این کارنما ضمن باخبر شدن از چگونگی فعالیت اعضا، آرشیو منظمی از رزومه و آثار اعضای انجمن گردآوری می‌کنیم که می‌توان برای فعالیت‌های بعدی مانند پژوهش، از آن استفاده کنیم.

در این نمایشگاه، آثاری از سیروس آقاخانی، مرتضی اسدی، پروین اصانلو، فریدون امیدی، نازنین بخشنده، محمدرضا پور فرزانه، فاطمه تقوی، صبرینه توپچی، زهره حاتمی پور، سالومه حسینی، مهدی حسینی، ساره حق‌شناس‌ لاری، سهیلا حقیقت، محمد خلیلی، احمد خلیلی فر، شادی داوری، شیرین ذابحی، اکبر رفیعی، بهاره رئیسی، فرح ابوالقاسم، بهنام شاه حسینی، ژینوس شهیدی، ندا صارمی منفرد، مریم صفری، هادی ضیاءالدینی، هادی فدوی، ژاله فرشی، رعنا فرنود، محمدرضا فیروزه‌ای، فلور فیض‌بخش، محبوبه کاتبیان، میترا کاویان، فربد مرشدزاده، مهتا معینی، فرشته مقتدر، فرشید ملکی، رامین مهدی‌نژاد، مهنوش نادری، لمین نورانی، اکبر نیکان‌پور، مریم نیک‌بخش، طاهره واحدی و آرمان یعقوب‌پور در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

نمایشگاه پنجمین کارنمای پژوهشی انجمن نقاشان ایران تا چهارم خرداد در خانه هنرمندان ایران برپاست و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به خانه هنرمندان مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه