English

شاگرد عباس کیارستمی آثارش را نشان می‌دهد

«یکتا درویش» که از شاگردان عباس کیارستمی -کارگردان و عکاس- بوده است، آثار ویدئوآرت - اینستالیشن و عکس‌هایش را در نمایشگاهی با نام «دیلیت» روی دیوار خواهد برد.

شاگرد عباس کیارستمی آثارش را نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج، طبق اعلام روابط عمومی گالری ژاله، نمایشگاه «دیلیت» ۲۲ اردیبهشت‌ماه افتتاح می‌شود. یکتا درویش تا کنون در دو نمایشگاه ویدئوآرت و پنج نمایشگاه گروهی شرکت کرده است.

او حدود هشت سال در ورک‌شاپ‌های عباس کیارستمی شرکت کرده است. در رزومه درویش، ساخت چند فیلم کوتاه و مشارکت در ساخت چند فیلم مستند و نیز شرکت در کارگاه‌های پرویز تناولی نیز به چشم می‌خورد.

گالری ژاله که سال گذشته با رویکرد «توجه به آثار هنرمندان جوان - خلاق و حرفه‌ای» افتتاح شد، توان و برنامه خود را برای نمایش آثار این دسته از هنرمندان که با وجود داشتن استعداد و پتانسیل، در ازدحام برنامه‌های شلوغ و پر ترافیک گالری‌های تهران کمتر شانسی برای به‌نمایش درآمدن کارهای‌شان با کیفیتی دلخواه پیدا می‌کنند، گذاشته است. به نظر می‌رسد رویکرد نمایش آثار این گالری بیشتر به سمت هنر معاصر و نیومدیا باشد که در فضای کنونی گالری‌های تهران بسیار امیدوارکننده است.

نمایشگاه «دیلیت» ۲۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷  تا ۲۱ افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز تا یکم خردادماه از نمایشگاه بین ساعت ۱۵ تا ۲۱ در خیابان ایرانشهر، کوچه نوشهر، پلاک ۳ دیدن کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه