English

رونمایی از ترجمه کتاب‌های «پیغام ماهی‌ها» و «پهلوان گود گرمدشت»

مراسم رونمایی از دو عنوان کتاب ترجمه دفاع مقدس «انتشارات 27 بعثت» در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

رونمایی از ترجمه کتاب‌های «پیغام ماهی‌ها» و «پهلوان گود گرمدشت»

به گزارش خبرگزاری موج، سردار گلعلی بابایی در مراسم رونمایی از کتاب «پیغام ماهی‌ها» به زبان عربی و «پهلوان گود گرمدشت» به زبان انگلیسی روز گذشته 18 اردیبهشت در غرفه انتشارات فاتحان در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب بیان کرد: ادبیات از هنرهایی است که مرز نمی‌شناسد.اگر امروز بتوانیم تجربیات هشت سال دفاع مقدس خودمان را به رزمنده‌هایی که در جبهه مقاومت با تروریست‌های تکفیری می‌جنگند منتقل و تجربه‌های خودمان را به آنها بیاموزیم تاثیربسیاری بر روند عملکرد آنها خواهیم داشت.

وی گفت: بدون شک  این مسیر راه آسانی برای انتقال تجربه و تاثیرگذاری خواهد بود. زمانی که هالیوود از قهرمانان خیالی قهرمانان واقعی می‌سازد ما نیز باید قهرمانان واقعی در دفاع مقدس وجود داشتند را به نسل جوان معرفی کنیم و آنها را با این قهرمانان آشنا کنیم. از این رو ما باید علاوه بر  اینکه جامعه خود را در نظر می‌گیریم باید جامعه بیرونی را در نظر داشته باشیم و آنان را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنیم و آثاری که به زبان فارسی چاپ شده را به زیان های خارجی ترجمه کنیم.

در پایان این مراسم از دو عنوان کتاب «پیغام ماهی‌ها» به زبان عربی و «پهلوان گود گرمدشت» به زبان انگلیسی که انتشارات 27 بعثت آن‌ها را منتشر کرده است رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه