English

مسعود ردایی در گفت و گو با موج

فیلمنامه«چشم عروسک» ده روز دیگر آماده است/«عالیجناب»آماده پخش است

مسعود ردایی گفت:به زودی پرویز شهبازی فیلمنامه «چشم عروسک» را آماده می کند تا برای دریافت پروانه ساخت به ارشاد ارائه شود.

فیلمنامه«چشم عروسک» ده روز دیگر آماده است/«عالیجناب»آماده پخش است

مسعود ردایی تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، درباره آخرین وضعیت سریال «عالیجناب»که قرار است به تهیه کنندگی او در شبکه نمایش خانگی منتشر شود گفت:این سریال کاملا آماده توزیع است و تمامی مجوزهای لازم را برای پخش گرفته اما زمان انتشار فیلم باید از طرف ارشاد به ما ابلاغ شود که هم اکنون منتظر اجازه ارشاد برای توزیع سریال هستیم.

وی افزود:طبق تعهدی که برای این کار داشتیم،سریال را اول اردیبهشت ماه برای پخش سراسری آماده کردیم و همانگونه که گفتم هر گونه تاخیری در انتشار آن به دلیل عدم اعلام زمان پخش از سوی ارشاد است که به محض اعلام موافقت سریال را پخش خواهیم کرد.

این تهیه کننده که «مالاریا» جدیدترین ساخته پرویز شهبازی را در نوبت اکران دارد، درباره برنامه های خود گفت:فیلمی به نام«چشم عروسک»را در دست تولید دارم که فیلمنامه آن را پرویز شهبازی می نویسد و رسول صدرعاملی آن را کارگردانی خواهد کرد.در حال حاضر فیلمنامه در آخرین مراحل نگارش است و تا ده روز دیگر آماده خواهد شد تا برای گرفتن پروانه ساخت به ارشاد ارائه دهیم.

ردایی افزود:به احتمال زیاد اواسط تابستان پیش تولید فیلم آغاز خواهد شد تا «چشم عروسک»برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال حاضر شود.

به گزارش خبرگزاری موج،سریال «عالیجناب»داستانی اجتماعی از زندگی ۲ رقیب در فضای انتخاباتی را روایت می کند اما اثری سیاسی نیست.

سعید آقاخانی، امیرآقایی، احمدرضا اسعدی، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحردولتشاهی، امید روحانی، وحید رونقی، علیرضا رییسی، حسین سلیمانی، پرویز سیرتی، رضا شریف نژاد، آزاده صمدی، میثم عبدی، حسین عرفانی، سام قریبیان، احسان کرمی، نازنین کریمی، پریوش نظریه، حامد مدرس، صالح میرزاآقایی، مهتاج نجومی و حسین یاری در این اثر به ایفای نقش می پردازدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه