English

فراخوان جشنواره ادبی «حرمت حریم حرم»

جشنواره ادبی «حرمت حریم حرم» برگزار می‌شود.

فراخوان جشنواره ادبی «حرمت حریم حرم»

به گزارش خبرگزاری موج، انجمن قلم ایران در فراخوانی اعلام کرد: نام مدافعین حرم و شکوه مبارزه آن‌ها برای حفظ و حراست از حرم‌های شریف حضرت زینب و حضرت رقیه سلام‌الله علیهما چند سالی است که چون ستاره بر آسمان ایران اسلامی می‌درخشد.

انجمن قلم ایران برای پاسداشت عملکرد این ستارگان دنباله‌دار و ثبت هنری دلاوری‌ها، پایمردی‌ها و جانفشانی‌هایشان, از تمامی نویسندگان و شعرای متعهد کشور دعوت می‌کند در دو شاخه زیر به آفرینش آثار ادبی بپردازند.

در لبیک به این فراخوان ادبی که با عنوان «حرمت حریم حرم» نامیده می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های داستان (کوتاه و داستانک) و شعر شرکت کنند.

خواستاران شرکت در این مسابقه تا ۱۵ تیر ۱۳۹۶ فرصت دارند که آثارشان را در قالب فایل DOX یا DOCX به نشانی anjomanghalam۱۳۹۳@gmail.com یا نشانی تهران، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، بالاتر از میدان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، بعد از کوچه ۴۴، شماره ۳۶۰، انجمن قلم ایران ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان باید مشخصات کامل، شامل نام و نام خانوادگی، شماره‌های تماس ثابت و همراه و نشانی پستی خود را در پایان مطلب ارسالی در فایل word ذکر کنند.

دبیرخانه «حرمت حریم حرم» از هر شرکت‌کننده در بخش‌های دوگانه شعر و داستان حداکثر ۳ اثر می‌پذیرد.

این مسابقه در هر بخش ۳ برگزیده خواهد داشت.

جوایز برگزیدگان به شرح ذیل است:

نفر اول ۲۰ میلیون ریال

نفر دوم ۱۵ میلیون ریال

نفر سوم ۱۰ میلیون ریال

آثار برگزیده به همراه سایر آثار ارزشمند رسیده، در قالب یک کتاب منتشر خواهد شد. همچنین آثار ارسالی نباید قبلا در جایی چاپ شده باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه