English

رونمایی از نشریه «ایست رسانه‌ای» در نمایشگاه کتاب

هشتمین شماره نشریه «ایست رسانه ای» با موضوع «کتابخوانی و فضای مجازی»، امروز ۱۶ اردیبهشت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، رونمایی و منتشر می شود.

رونمایی از نشریه «ایست رسانه‌ای» در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، فضای مجازی، فرصت یا تهدیدی برای کتاب و کتابخوانی، ایده های بهره گیری از فضای مجازی به منظور ترویج کتابخوانی، فرصت ها و زمینه های ترویج کتاب در فضای مجازی، مزایای کتاب های الکترونیکی موجود در فضای مجازی، از جمله موضوع هایی است که در شماره جدید نشریه «ایست رسانه‌ای» به آن پرداخته شده است.

همچنین در هشتمین شماره نشریه «ایست رسانه ای» با موضوع «کتابخوانی و فضای مجازی»، مزایای اپلیکیشن های کتابخوان مورد اشاره قرار گرفته و چهار اپلیکیشن معتبر ایرانی، معرفی شده است.

نشریه «ایست رسانه ای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانه‎ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه  شبکه های اجتماعی، تدوین و تولید شده است، به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هرهفته در فرهنگسراها، خانه های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می شود.

نشریه «ایست رسانه ای» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف نیز منتشر می شود و در آن موضوع های گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه های اجتماعی به وجود می آید، مورد توجه قرار می گیرد.

سازمان ها و مراکزی که علاقه مند به دریافت نشریه «ایست رسانه ای» هستند، می توانند جهت هماهنگی های لازم با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند و همچنین علاقه مندان می توانند این نشریه را در کانال تلگرامی فرهنگسرای رسانه به نشانی  www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی