English

نارضایتی ناشران دیجیتال در نمایشگاه کتاب

بخش ناشران دیجیتال از جمله بخش‌هایی بود که در بارش باران روز جمعه (۱۵ اردیبهشت) در نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب آسیب دید.

نارضایتی ناشران دیجیتال در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری موج، بخش نشر دیجیتال که در نزدیکی پارکینگ شهر آفتاب قرار دارد یکی از بخش‌هایی بود که روز جمعه که از روزهای شلوغ و پرمخاطب نمایشگاه کتاب است، با بارش باران، بازار کسبش فلج شد.

ناشران دیجیتال پیش‌تر هم از محلی که در آن‌جا  مستقر شده‌اند گله‌مند و ناراضی بودند و  این نارضایتی خود را در جریان بازدید سیدرضا صالحی‌ امیری - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - نیز منتقل کردند.

ناشران دیجیتال قبل از آسیب‌های بارش باران هم می‌خواستند در  جایی مستقر باشند که مردم آن‌ها را ببینند. آن‌ها می‌گفتند حمایت دولتی، سوبسید و تخفیف نمی‌خواهند بلکه نیازمند جایی برای دیده شدن هستند.

به گفته‌ یکی از ناشران دیجیتال، این عرصه جایی است که می‌توان در آن شغل ایجاد کرد، اما به دلیل این‌که دیده نمی‌شوند، خیلی‌ از ناشران این عرصه‌ را رها می‌کنند و فعالیت ناشران در این بخش نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته است.

در پی بارش باران در روز جمعه که منجر به اختلال در فعالیت نمایشگاه کتاب و آب‌گرفتگی بخش‌هایی از نمایشگاه از جمله سالن ملل و سالن کودک و نوجوان شد، همایون امیرزاده سخنگوی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن انتقاد از مجموعه شهر آفتاب وابسته به شهرداری تهران، از ناشران و بازدیدکنندگان عذرخواهی کرد و گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده با موضوع استفاده از شهر آفتاب برای نمایشگاه کتاب، تجهیز و آماده‌سازی زیرساخت‌های نمایشگاه بر مبنای استانداردهای نمایشگاهی بر عهده مجموعه شهر آفتاب بوده است.

باران روز جمعه باعث تعطیلی غرفه کشور ایتالیا به عنوان میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه،‌ غرفه نمایشگاه کتاب فرانکفورت،‌ غرفه نمایشگاه کتاب پکن و غرفه‌های تعداد دیگری از ناشران خارجی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی