English

جشنواره‌ جهانی فجر در ارزیابی یک صنف

انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر را گامی مثبت برای شناساندن بیشتر سینما ایران به جهان دانست.

جشنواره‌ جهانی فجر در ارزیابی یک صنف

به گزارش خبرگزاری موج، در بخشی از اطلاعیه به مناسبت پایان جشنواره جهانی فیلم فجر آمده است:«سینمای ایران و جهان در حقیقت امسال شاهد برگزاری دومین جشنواره جهانی بود. جشنواره‌ای که در دومین سال برگزاری توانست با استانداردهای حرفه‌ای مثال‌زدنی خود را در حضور بیش از 350 میهمان خارجی، سینماگران و سینما دوستان ایرانی به نمایش بگذارد.

جدایی دو جشنواره ملی و جهانی از یکدیگر باعث شد تا بخش جهانی جشنواره از زیر سایه گسترده جشنواره ملی خارج و بتواند رفتار تازه‌ای را هدف گرفته و به سمت تعالی حرفه‌ای و سرو شکل دادن به استانداردهای تازه، گام بردارد.

بی‌گمان این جشنواره در طی سال‌های آینده و با همین برنامه و نوگرایی خواهد توانست به جشنواره‌ای آسیایی با اهداف قابل قبول تبدیل گردد و سینمای ایران علاوه بر سینمای مثال‌زدنی، صاحب جشنواره‌ای که حرف‌هایی برای گفتن دارد، بشود.

انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران برگزاری حرفه‌ای و تکامل یافته جشنواره جهانی فیلم تهران را به مسوولان تبریک و تهنیت گفته و برای سیدرضا میرکریمی دبیر جشنواره و همکاران سخت‌کوش و خوش فکرش آرزوی موفقیت‌های بیشتر و بیشتر را دارد.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه