English

یک نهاد دیگر هم برای جایزه لیندگرن نامزد معرفی می‌کند

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان هم مسئول معرفی نامزد برای دریافت جایزه آسترید لیندگرن شد و از سال ۲۰۱۸ یک نویسنده را برای دریافت این جایزه معتبر جهانی معرفی می‌کند.

یک نهاد دیگر هم برای جایزه لیندگرن نامزد معرفی می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، بر همین اساس از این پس نویسندگانی که خود را برای دریافت این جایزه جهانی واجد شرایط می‌دانند، باید با ورود به سایت انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به آدرس nevisak.ir دانلود فرم این جایزه را دریافت و نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.

 مهلت تکمیل این فرم تا هشتم اردیبهشت‌ماه معین شده است.

پیش‌تر شورای کتاب کودک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و موسسه تاریخ پژوهشی ادبیات کودکان از امتیاز معرفی چهره‌ها به‌عنوان نامزد دریافت جایزه آسترید لیندگرن برخوردار بودند.

آسترید لیندگرن از مهم‌ترین جایزه‌های ادبیات کودک و نوجوان به شمار می‌آید. این جایزه، یادبود و بزرگداشتی از نام «آسترید لیندگرن»، نویسنده سوئدی و از مشهورترین و تاثیرگذارترین نویسندگان ادبیات کودک در جهان است که مهم‌ترین اثر او «پی‌پی جوراب بلند» به بیش از ۹۰ زبان ترجمه شده و مورد استقبال کودکان سراسر دنیا قرار گرفته است.

این جایزه هر سال با حضور بیش از ۶۰ کشور جهان و با هدف افزایش کیفیت ادبیات کودکان و توجه به حقوق کودکان برگزار می‌شود که طی آن به یک یا بیش از یک نویسنده، تصویرگر کتاب کودک، قصه‌گو، مروج و نهاد فعال در حوزه ادبیات کودکان و ترویج کتاب‌خوانی اعطا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه