English

امام جمعه یزد تأکید کرد:

لزوم ورود برنامه‌های فرهنگی به خانواده‌ها

امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های راهبردی و کاربردی در حوزه فرهنگی، گفت:‌ نتایج برنامه‌های فرهنگی در خانواده‌ها محسوس باشد.

لزوم ورود برنامه‌های فرهنگی به خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله «محمدرضا ناصری» در نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد با تاکید بر این مطلب که نتیجه فعالیت‌های فرهنگی باید به درون خانواده‌ها کشیده شود، اظهار کرد: برگزاری نشست‌های مختلف بدون این که نتیجه‌ای برای تعالی فرهنگ در کشور داشته باشد، ارزشی ندارد.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروه فعالیت‌های دینی در استان، گفت: لازم است این کارگروه در ارتباط با مسائل دینی، حوزه‌های علمیه، تربیت اسلامی و موارد مختلف مرتبط با این بخش فعالیت کند.

امام جمعه یزد افزود: لازم است به جایی برسیم که بتوانیم کارشناسان و سخنرانان متخصصی تربیت کنیم و این افراد به جمع مردم بروند و به صورت هدفمند روی تربیت دینی جامعه تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر این که اگر می‌خواهیم فرهنگ عمومی اصلاح شود، باید به این صورت قدم برداریم، تصریح‌ کرد: تحکیم بنیان خانواده یکی از مهمترین مسائلی است که در این دوره از زمان باید در تمام فعالیت‌های فرهنگی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: یکی از مسائلی که در ارتباط با اقتصاد به آن توجه شود بحث عدالت مالیاتی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه با اشاره به این که در ارتباط با تولید باید به بحث تولید با کیفیت توجه شود، افزود: ما الان در سطح کشور تولیدات مختلفی داریم ولی مردم به این تولید رغبت زیادی ندارند که علت این عدم رغبت، کیفیت پایین است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باید گروه‌های متخصص به عنوان مشاور تشکیل شود و این گروه‌ها با مراجعه به کارخانه‌ها، راهکارهای بهبود کیفیت برای رسیدن به استانداردهای لازم در مدت زمان مشخص را به آنها ارائه نمایند.

ناصری با تاکید بر این که ما باید این گروه‌ها را در تمام صنایع و برای بهبود کیفیت تمام تولیدات تشکیل دهیم، اگر ادارات مرتبط در این زمینه جدی عمل کنند و کیفیت بالا برود، مردم اجناس داخلی را می‌خرند و مشکل اشتغال هم برطرف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تأکید کرد: نه تنها مردم داخل کشور به تولید ملی توجه ویژه‌ای پیدا می‌کنند و سراغ جنس خارجی نمی‌روند، بلکه خارجی‌ها هم به دلیل کیفیت بالای محصولات داخل کشور، اقدام به واردات کالاهای ایرانی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه