English

سفیران جایزه مصطفی(ص) گرد هم می آیند

دبیرخانه جایزه مصطفی(ص)، تعدادی از دانشجویان علاقه ­مند به حوزه علم و فناوری را با نام سفیران مصطفی(ص) در پارک فناوری پردیس گردهم می‌آورد.

سفیران جایزه مصطفی(ص) گرد هم می آیند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع­ رسانی جایزه مصطفی(ص)، هدف از این نشست علمی، معرفی جایزه مصطفی(ص) به دانشجویان دغدغه ­مند با حوزه ­های راهبردی علم و فناوری و با محوریت بررسی راه­ های رسیدن به مرجعیت علمی جهان اسلام در آینده­ای نزدیک است.

این نشست با اهدافی همچون آشنایی بیشتر جامعه علمی با فعالیت‌های جایزه مصطفی(ص) و توسعه علم و فناوری در جهان اسلام، بررسی راهکارهای بهره‌برداری موثر از شبکه علمی دانشمندان جهان اسلام توسط مجامع علمی و ایجاد ارتباط دانشپژوهان جوان و دانشجویان مجامع علمی با دانشمندان برجسته جهان اسلام برگزار می‌شود.

برخی از محورها و فعالیت‌های این نشست شامل تبادل نظر در چگونگی دستیابی مرجعیت علمی جهان اسلام و ضرورت آن، هم‌اندیشی در حوزه بهره‌برداری از توانمندی‌ها و پتانسیل نخبگان علم و فناوری در جهان اسلام به منظور ارتقای سطح رفاه، امنیت و سلامت در کشورهای اسلامی و هم‌فکری در خصوص توسعه شبکه همکاری علمی سفیران مصطفی(ص) در دانشگاه‌های کشورهای اسلامی است.

این نشست در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه