English

شهرام مکری و ساخت یک فیلم جدید

مکری:«هجوم»پاییز اکران می شود/فیلمنامه جدیدم به سینمای متعارف شبیه تر است

شهرام مکری گفت که جدیدترین فیلمش«هجوم»را پاییز اکران می کند و در حال نگارش فیلمنامه یک فیلم شهری است که قصد دارد امسال آن را بسازد.

مکری:«هجوم»پاییز اکران می شود/فیلمنامه جدیدم به سینمای متعارف شبیه تر است

شهرام مکری کارگردان جوان سینمای ایران که ساخته قبلی او«ماهی و گربه»با تحسین جهانی روبرو شد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره آخرین ساخته بلندش «هجوم» گفت:چندی پیش آقای پرویز آبنار، صداگذاری فیلم را به شکل نهایی انجام داد و مراحل فنی فیلم کاملا به پایان رسید و «هجوم» آماده نمایش است.

وی در مورد حضور این فیلم در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: «هجوم» متقاضی شرکت در این جشنواره نبوده و قصد داریم در صورت امکان این فیلم را در فصل پاییز همزمان با شروع کار دانشگاه ها اکران کنیم و در حال حاضر نسخه نهایی فیلم به ارشاد ارسال شده در مرحله گرفتن پروانه نمایش هستیم.

مکری در ادامه در مورد جدیدترین برنامه های کاری خود گفت: همراه با خانم نسیم احمدپور که فیلمنامه هجوم را مشترکا با هم نوشتیم در حال نوشتن یک فیلمنامه جدید هستیم که هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده و فیلمی شهری است که در تهران می گذرد.

این کارگردان در مورد ساختار و فرم این فیلم گفت:قطعا فضای فکری من که نمونه آن را مخاطبان در «ماهی و گربه» دیده اند در این فیلم هم هست اما این فیلم بسیار شبیه تر به سینمای متعارف است.

مکری در مورد زمان تولید این فیلم گفت:هنوز فیلمنامه تکمیل نشده و به همین خاطر با هیچ تهیه کننده ای وارد مذاکره نشدم اما امیدورام تا پایان سال این فیلم را در ایران تولید کنم.

داستان «هجوم» درباره یک تیم ورزشی آماتور و مربی‌شان است. اعضای تیم رازی برای پنهان کردن دارند و گروهی در جست‌وجوی پیدا کردن سرنخ‌هایی از این ماجرا هستند.

فهرست عوامل این فیلم عبارت است از: کارگردان: شهرام مکری، نویسندگان فیلمنامه: شهرام مکری، نسیم احمدپور، طراح صحنه: امیر اثباتی، طراحان لباس: امیر اثباتی، نازنین توسلی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، مدیرصدابرداری: پرویز آبنار، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح جلوه‌های ویژه بصری: پیمان خاکسار، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، برنامه‌ریز ودستیار اول کارگردان: اسما ابراهیم‌زادگان، مدیربدلکاری: ارشا اقدسی، عکاس و فیلمبردار پشت‌صحنه: عبدالرضا نیکو، دستیار تولید: جواد سلیمانی، مدیر تدارکات: حسن صفری، عماد طاهری، گروه‌کارگردانی: مجید عبدی، پوریا فرهادی، دستیار اول فیلمبردار: محمد عزت‌خواه، گروه فیلمبرداری: امین بیابانی، حامد عزت‌خواه، امیر محمدی، صابر کامیان، مهدی پیران، دستیار طراح صحنه: جواد فاضلی، دستیار طراح‌لباس: آیین احمدی، مدیر صحنه: احمد عبداللهی، گروه صدابرداری: آرش نجفیان، محسن پرهیزکاری، مجریان گریم: محمد کلاهدوز، سمانه مرادیان، تدارکات: جعفر عزت‌خواه، میلاد دین‌دوست، امور رسانه‌ای: گلاویژ نادری.

دیگر عوامل فیلم نیز به این شرح‌اند: بازیگران: بابک کریمی، محمد ساربان، لوون هفتوان، عبد آبست، الاهه بخشی، پدرام شریفی، مهدی اعتماد‌سعید، بهزاد دورانی، میلاد رحیمی، فراز مدیری، سجاد تابش، محمد برهمنی، سعید زارعی، ایمان صیاد برهانی، مجید یوسفی، اسماعیل گرجی، علی میری، رامتین هوشمند، محمد تقی‌زاده فرید، مجید اسدی، سهیل سمیعی، زهرا سلیمانیان، مدیر تولید: حسین اکبری، مجری طرح و مشاور کارگردان: امیر اثباتی، سرمایه‌گذاران: مریم شفیعی، سپهر سیفی، تهیه‌کننده: سپهر سیفی، محصول: ایران نوین فیلم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی