English

حبیب اسماعیلی در گفت و گو با موج

بی عدالتی در تبلیغات سینمایی باید ریشه کن شود

تهیه کننده سه بیگانه با اشاره به لزوم اجرای عدالت در تبلیغات برای فیلمها گفت:بگذاریم مخاطب خودش انتخاب کند چه فیلمی را ببیند.

بی عدالتی در تبلیغات سینمایی باید ریشه کن شود

حبیب اسماعیلی بازیگر، تهیه کننده و پخش کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره عدم نمایش تیزر فیلم «سه بیگانه» از رسانه ملی و تاثیر تبلیغ در فضای مجازی در کنار حمایت های صنفی در جلب توجه مردم به این فیلم گفت: وقتی دیدم که رسانه ملی تیزر فیلم ما را منتشر نمی کند تصمیم گرفتم از فضای مجازی استفاده کنم چون فضای مجازی گستردگی و فراگیری بالایی دارد واین روزها کمتر کسی را می بینیم که از این فضا استفاده نکند.

تهیه کننده و پخش کننده «سه بیگانه»افزود: شخصا به همراه تعدادی از دوستانم تیزر فیلم را در فضای مجازی منتشر کردیم که خوشبختانه با استقبال روبرو شد. ضمن اینکه سعید سهیلی که خودش با «گشت2» در اکران نوروزی حاضر است، با انتشار تیزر فیلم کار زیبایی کرد و این حرکت تبدیل به یک حرکت صنفی شد.مثل ذات سینما که هیچ کاری به تنهایی انجام پذیر نیست، تبلیغات «سه بیگانه» هم در یک حرکت جمعی به دست مخاطب رسید و مطمئنم هر اتفاق مثبتی هم در این زمینه بیفتد به نفع همه سینما است و امیدوارم این بی عدالتی در عرصه تبلیغات ریشه کن شود.

اسماعیلی با اشاره به لزوم احترام به مجوزهای صادره از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:اعضای شورای بازبینی ارشاد همه افراد سناخته شده و کارشناسند و مجوزهای صادره از چنین شورایی به پشتوانه تجربه و سابقه اعضای آن است که معتبر می شود. آیا این درست است که سازمانی مثل صدا و سیما یا سازمان های دیگر دخیل در امر نمایش فیلم این مجوزها را بی اعتبار بدانند؟ به نظرم باید انتخاب را به بیننده واگذار کنیم چون بیننده آگاه است و می داند چه فیلمی را برای دیدن انتخاب کند.

وی تصریح کرد:با وجود مسائلی که ذکر شد و عدم حضور «سه بیگانه» در جشنواره فیلم فجر که به نوعی تبلیغ برای فیلم محسوب می شود، فروش فعلی این فیلم راضی کننده است اما باید برای نتیجه نهایی تا پایان اکران فیلم صبر کنیم.

اسماعیلی در پایان درباره آخرین وضعیت «خرگیوش» اولین فیلم بلند مانی باغبانی که سال گذشته توسط او تهیه شد گفت:این فیلم در مرحله میکس نهایی است و تا یک ماه دیگر آماده نمایش می شود و امیدوارم بتوانیم آن را برای تابستان اکران کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه