English

آخرین آمار میهمانان خارجی جشنواره جهانی فجر اعلام شد

جشنواره جهانی فیلم فجر امسال بیش از 350 میهمان خارجی خواهد داشت که از 66 کشور جهان به ایران می‌آیند.

آخرین آمار میهمانان خارجی جشنواره جهانی فجر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، جشنواره جهانی فیلم فجر امسال بیش از 350 میهمان خارجی خواهد داشت که از 66 کشور جهان به ایران می‌آیند.

علیرضا شجاع نوری سخنگوی جشنواره جهانی نیز با اعلام این خبر افزود: میهمانان جشنواره از ٣١ کشور آسیایی، ٢٣ کشور اروپایی، ٦ کشور آفریقایی، ٥ کشور از قاره آمریکا و استرالیا خواهند بود که در این میان از ٢٤ کشور اسلامی نیز میهمان داریم.

وی اضافه کرد: میهمانان جشنواره چند گروه هستند؛ کارگردانان، فیملنامه نویسان، بازیگران، جلوه‌های ویژه تصویری، تهیه کنندگان، مدیران فستیوال‌ها و خریداران و فروشندگان فیلم از جمله میهمانان جشنواره خواهند بود.بخشی از میهمانان نیز استعداد‌های فیلمسازی زیر ٢٧ سال سن هستند که نیمی از آنها از ایران( 55 نفر از همه استانهای کشور) و 55 نفر نیز از کشورهای مسلمان منطقه و آسیا و سایر کشورها هستند که در بخش دارالفنون شرکت می کنند.

شجاع نوری در پایان درباره آخرین وضعیت باشگاه جشنواره جهانی نیز گفت: تاکنون بیش از ١٥ هزار نفر در باشگاه جشنواره ثبت نام کرده‌اند. این آمار رو به افزایش است و پیش بینی شده اعضای باشگاه از تسهیلات رزرو و تخفیف در خرید بلیط و همچنین امکان بهره برداری از گزیده های جشنواره بصورت ویژه برخوردار شوند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره film@fajriff.com است.
سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۸ تا 21 آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی