English

علی سرتیپی در گفت و گو با موج

نوع فیلم ها و نحوه تبلیغات فیلم ها بر فروش موثر است/رسانه ملی به نقش خود عمل کند فروش۹۶ خوب خواهد بود

مدیر شرکت فیلمیران با اشاره به اکران نوروزی گفت: اگر رسانه ملی به نقش واقعی خود در بحث تبلیغات عمل کند فروش سال 96 چشمگیر خواهد بود.

نوع فیلم ها و نحوه تبلیغات فیلم ها بر فروش موثر است/رسانه ملی به نقش خود عمل کند فروش96 خوب خواهد بود

علی سرتیپی تهیه کننده و پخش کننده سینما و مدیرموسسه بین‎المللی فیلمیران که امسال با دو فیلم«آبا جان»و«یک روز به خصوص» در اکران نوروزی حضور داشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره میزان استقبال مردمی از اکران نوروزی نسبت به مدت زمان مشابه با سال گذشته گفت: طبق آمارهای موجود میزان استقبال از فیلم های نوروزی نسبت به مدت زمان مشابه با سال گذشته کاهش داشته اما شاهد فروش بالاتری نسبت به سال گذشته بوده ایم که این مساله دلایل خاص خود را دارد.

او در مورد اینکه آیا افزایش قیمت بلیط می تواند با وجود کاهش مخاطب باعث این فروش بالا شده باشد، گفت: قیمت بلیط در این حد نمی تواند تاثیر گذار باشد و فراموش نکنید که ایران یکی از کمترین قیمت های بلیط را در دنیا دارد. مهمترین عوامل موثر بر فروش فیلم ها در اکران نوروزی نوع و چیدمان آنها و نحوه تبلیغات آثار است که تاثیر مستقیمی بر فروش فیلم ها دارد.

سرتیپی در پایان در مورد پیش بینی خود درباره فروش امسال سینمای ایران گفت: اگر صدا و سیمای ما به نقش ملی خود عمل کند و امکانات تبلیغاتی یکسانی در اختیار همه فیلم های سینمای ایران قرار دهد، بی شک فروش امسال سینمای ایران نیز بالا خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی