English

آخرین آمار فروش فیلم‌های اکران نوروز ۹۶

«خوب بد جلف»به مرز ۱۰ میلیارد نزدیک شد/ ماجرای نیمروز از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون عبور کرد

اقبال مخاطب از فیلم کمدی در ایام نوروز به مراتب بیشتر از فیلم های اجتماعی است اما نکته حایز اهمیت این که فیلم اجتماعی توانسته از فیلم کمدی عبور کند و با سانس های فوق العاده زیادی مواجه شد.

«خوب بد جلف»به مرز 10 میلیارد نزدیک شد/ ماجرای نیمروز از 1 میلیارد و 500 میلیون عبور کرد

به گزارش خبرگزاری موج، فیلم های اکران نوروزی نظر مخاطب را به خود جلب کرد و ازمیان فیلم های کمدی به نمایش درآمده فیلم «گشت2» و «خوب بد جلف» فروش قابل ملاحظه ای داشتند اما نکته حایز اهمیت این که فیلم «ماجرای نیمروز» با اقبال بهتری نسبت به آثار اجتماعی دیگر مواجه شده و توانسته سانس های فوق العاده زیادی را به خود اختصاص دهد اما هنوز سالن های شهرهای شمالی این فیلم به کنسرت اختصاص می یابد و شب گذشته در دو سانس 18:30 و 21:30 سینما سپهر (ساری) به کنسرت خواننده پاپ اختصاص یافت .

مختاری مدیر پخش هدایت فیلم در گفت وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش «گشت2» گفت: فیلم با اقبال خوبی مواجه شده و سانس های فوق العاده بسیاری به خود اختصاص داده است. فییلم در تهران به فروش 3 میلیارد و 507 میلیون ودر شهرستان به 1 میلیارد و 866 میلیون رسید که فروش کل فیلم به 5 میلیارد و 373 میلیون تومان رسید.

وی درباره فروش «خوب بد جلف» توضیح داد: فیلم در تهران به فروش 5 میلیارد و 950 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 3 میلیارد و 750 میلیون تومان رسید. فروش کل فیلم به 9 میلیارد و 700 میلیون تومان رسید .

فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش سیمای مهر درباره فروش فیلم «ماجرای نیمروز» توضیح داد: فیلم هم اینک 25 سالن در اختیار دارد و در روزهای اخیر حوزه هنری 2 تک سانس در سالن های فلسطین (اصفهان) و آفریقا (مشهد) به فیلم اختصاص داده است زیرا در این شهرها اقبال مخاطب بسیار خوب بود و تقاضای اکران فیلم داشتند .

وی ادامه داد: فیلم در تهران به فروش 1 میلیارد و 140 میلیون رسید و در شهرستان به فروش 520 میلیون تومان رسیده است که در کل فروش فیلم به 1 میلیارد و 660 میلیون تومان رسید.

دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش «سه بیگانه» توضیح داد: روز چهارشنبه فروش فیلم 85 میلیون تومان و در روز پنج شنبه به فروش 90 میلیون تومان رسید که اقبال مخاطب بدون تیزر تلویزیون و تبلیغات بسیار خوب است. فروش فیلم به 1 میلیارد و 20 میلیون تومان رسید.

دفتر پخش فیلمیران که مسئولیت پخش دو فیلم «آباجان» و «یک روز بخصوص» را عهده دار است فروش فیلم ها را اعلام نکرد اما براساس فروش مکانیزه که شامل همه سینماها نیست فیلم «آباجان» به فروش 469656 میلیون تومان رسید و فیلم «یک روز بخصوص» به فروش 355602 میلیون تومان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه