English

بر خلاف اعلام قبلی

ساخت «ترمیناتور» منتفی شد/ آرنولد بر نمی‌گردد

سفر آرنولد شوارتزنگر در زمان متوقف شد و کمپانی سازنده فیلم «ترمیناتور» که پیشتر اعلام کرده بود ادامه این فیلم را می‌سازد، از این کار صرف نظر کرده است.

ساخت «ترمیناتور» منتفی شد/ آرنولد بر نمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گاردین، در حالی که پیشتر اعلام شده بود ادامه‌ای بر داستان علمی-تخیلی «ترمیناتور» ‌در دستور ساخت قرار گرفته اکنون منابع می‌گویند پارامونت از ادامه دادن داستان «ترمیناتور» صرف نظر کرده است.

گفته شده کمپانی به این نتیجه رسیده که دوران آرنولد و «ترمیناتور» به سر آمده است.

جدیدترین فیلم از این مجموعه با عنوان «جنسیس» سال 2015 اکران شد و در سراسر جهان 400 میلیون دلار فروش کرد.

با این حال موفقیت بین‌المللی تنها عامل ترغیب کمپانی به ادامه دادن این فیلم نیست و ساخت این فیلم از فهرست برنامه‌های پارامونت حذف شده است.

«ترمیناتور» یا «نابودگر» اولین بار به کارگردانی جیمز کامرون و با بازی آرنولد شوارتزنگر در سال 1984 اکران شد. داستان این فیلم درباره مبارزه انسان با ماشین‌ ها و روبات‌ هایی است که کنترل زمین را به دست گرفته‌ اند و مشغول نابود کردن آخرین انسان‌ های باقی‌ مانده هستند.

داستان ادامه آن نیز سال 1991 با عنوان «ترمیناتور ۲: روز داوری» ساخته شد و آرنولد که آن زمان ورزشکار بدنسازی بود به یک ستاره بزرگ هالیوود بدل شده بود.

ترمیناتور 4 با عنوان «رستگاری ترمیناتور» در سال 2009 با بازی کریستین بل در نقش سردسته گروه مبارزان و بدون حضور شوارتزنگر و کامرون اکران شد.

این در حالی است که آخرین «ترمیناتور» با تایید جیمز کامرون کارگردان نامدار که ساخت دو قسمت اول فیلم‌های این مجموعه را برعهده داشت، رو به رو شده بود و وی «ترمیناتور جنسیس» را دنباله‌ای واقعی بر دو قسمتی خواند که خودش ساخته بود.

کامرون در اظهار نظر پیشنیش در سال 2003 درباره فیلم «ترمیناتور: خیزش ماشین‌ها» و فیلم «رستگاری ترمیناتور» در سال ۲۰۰۷، هر دو را رد کرده بود.

«ترمیناتور» تنها فیلمی نیست که ساخت آن با حضور آرنولد منتفی شده و اوایل همین ماه شوراتزنگر اعلام کرد در فصل بعدی «کارآموز سلبریتی» شرکت نخواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه