English

رضا سعیدی پور در گفتگو با موج:

هر شب ۸ سانس فوق العاده در سینما آزادی داریم/۳ فیلم در صدر فروش

رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی از فروش خوب آثار در این سینما در اکران نوروزی گفت.

هر شب 8 سانس فوق العاده در سینما آزادی داریم/۳ فیلم در صدر فروش

رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی در گفتگو با خبرگزاری موج درباره اکران نوروزی این سینما گفت: با توجه به فیلم هایی که برای اکران نوروزی انتخاب شده است در حال حاضر شرایط و فروش خوبی بر سینما حاکم است و فکر می کنم امسال هم مانند سال گذشته با استقبال خوبی مواجه باشیم زیرا فروش این چند روز اخیر آثار سینمایی فروش خوبی بوده است.

وی افزود: در پردیس سینمایی آزادی فیلم «گشت ۲» ساخته سعید سهیلی، «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی و «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان از استقبال بسیار خوبی برخوردار شده اند.

سعیدی پور عنوان کرد: ما هرشب به طور میانگین ۷، 8 سانس فوق العاده داشته ایم که در این میان فیلم هایی همچون «گشت ۲»، «خوب، بد، جلف»، «ماجرای نیمروز» «سه بیگانه» و «یک روز به خصوص» ساخته همایون اسعدیان توانسته اند به سانس فوق العاده برسند.

وی در پایان اظهار کرد: همانطور که به استقبال خوب آثار اشاره کردم باید بگویم سه فیلم «گشت ۲» ساخته سعید سهیلی، «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی و «ماجرای نیمروز» ساخته محمدحسین مهدویان به ترتیب توانسته اند به بیشترین آمار فروش برسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه