English

کامران تفتی:

درد امروز من، درد خوزستان است

کامران تفتی در برنامه « جزیره مجنون » گفت: من در اوایل سال های زندگی خودرا در شهرهای جنوبی کشور گذارنده ام و به واقع، درد امروز من، درد خوزستان است و امیدوارم خورشید خوزستان همان خورشید همیشگی باشد.

درد  امروز من، درد خوزستان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، جدیدترین قسمت از برنامه «جزیره مجنون» شب گذشته با حضور کامران تفتی، بازیگر سینما و تلویزیون و علی اکبر قلیچ، خواننده جوان موسیقی پاپ روی آنتن شبکه پنج سیما رفت.

کامران تفتی در ابتدا  در خصوص حال و هوای مردم خوزستان گفت: من در اوایل سال های زندگی خودرا در شهرهای جنوبی کشور گذارنده ام  و به واقع، درد  امروز من، درد خوزستان است و امیدوارم خورشید خوزستان همان خورشید همیشگی باشد.

وی ادامه داد: اگر مقاومت مردم خوزستان و تفنگ های برنو و دلاوری های امثال جهان آرا نبود؛ کشور ایرانی هم نبود اما متاسفانه امروزه شاهد آن هستیم که خوزستانی های عزیز در سخت ترین شرایط زندگی میکنند و خم به ابرو نمی آوردند و هنوز هم اگر پای دفاع از وطن به میان بیاید، فداکارانه به میدان می آیند به خاطر اینکه هموطنانشان راحت نفس بکشند.

این بازیگر سینما وتلویزیون گفت: یادمان نرود، خوزستانی ها نگهبان ایران در دفاع مقدس نبودند، بلکه آنان سرآمدان مردمان غیور ایران بودند.

تفتی در خصوص فیلم سینمایی ماهور که این روزها مشغول ایفای نقش در این اثر سینمایی است، گفت: ماهور، نگاهی ناب به سینمای دفاع مقدس دارد و امیدوارم سال آینده در جشنواره فیلم فجر به حق خود برسد.

وی درباره اردوهای راهیان نور اظهار داشت: کسانی که می خواهند بیشتر با ابعاد دفاع مقدس آشنا بشوند، حتما باید به مناطق عملیاتی سفر کنند  تا از همان نخل های سوخته برای درک بیشتر انرژی بگیرند و بعد از آن به سراغ جانبازان عزیز به عنوان یادگاران دفاع مقدس بروند تا یادشان بماند این آرامش و امنیت امروز  را ما مدیون چه کسانی هستیم.

تفتی در ادامه به سه آرزوی بزرگ خود در این دنیا اشاره کرد و گفت: آروز دارم با تمام وجودم نقش بزرگانی چون شهید نواب صفوی، رئیسعلی دلواری و محمد جهان آرا بازی کنم ، البته شاید از نظر ظاهر خیلی شبیه  این بزرگان نباشم اما اگر این اتفاق رخ دهد، دیگر هیچ آرزویی در دنیای بازیگری و سینما ندارم.

وی تصریح کرد: مدافعان حرم ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند و از دفاع مدافعان حرم است که ما براحتی نفس میکشیم و اگر این دفاع نباشد، امنیت ما با خطر جدی در کشور مواجه میشود و امیدوارم هیچگاه دچار سو تفاهم نشویم راجع به کسانی که از جانشان برای امنیت کشورمان میگذرند.

کامران تفتی اضافه کرد: متاسفانه برخی مواقع شاهد قضاوت های زشت و ناحقی در خصوص انگیزه های مدافعان حرم هستیم که امیدوارم همه ما به عنوان یک انسان آزاده همیشه جانب حق را بگیریم.

علی اکبر قلیچ، خواننده تیتراژ پایانی برنامه «جزیره مجنون» در خصوص ورودش به عرصه موسیقی گفت: از آنچا که پدرم جانباز دوران دفاع مقدس است وقتی به اهداف خاص من در دنیای موسیقی پی برد، خودش مرا در کلاس های موسیقی ثبت نام کرد و برای رسیدن به هدفم مرا به خوبی یاری کرد.

وی ادامه داد: معتقدم هر خواننده ای هر اثری را میخواند باید با اعتقاد قلبی بخواند تا دلنشین شود و من هم به عشق امام حسین(ع) اولین آثارم را به عشق و ایمان خواندم.

این خواننده در پایان گفت: نسل جوان تا قبل از تحولات اخیر سوریه و عراق  که پای مدافعان حرم به آنجا باز  شود ، خیلی درک نمی کرد که چطور ممکن است انسان از جان خود بگذرد و با اشتیاق به سمت شهادت برود و البته همه این موارد از برکات عشق به امام حسین(ع) نشات میگرد.

به گزارش خبرگزاری موج، امشب فریبا نادری، بازیگر سینما و مادر شهید احمدی روشن به جزیره مجنون می آیند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه