English

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

۴۰۰ مقاله به ‌مسابقات بین‌المللی قرآن ارسال شد‌

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت:۳۰۰ مقاله از داخل کشور و ۱۰۰ مقاله از خارج از کشور به سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ارائه‌شده است.

۴۰۰ مقاله به ‌مسابقات بین‌المللی قرآن ارسال شد‌

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی محمدی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله سبحانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: هم‌زمان پنج نوع مسابقات بین‌المللی با شعار "یک کتاب یک امت"، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار مسابقات قرآنی طلاب در جشنواره بین‌المللی قرآن برگزار خواهد شد، افزود: مسابقات برای عموم در تهران و برای طلاب در استان قم برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: مسابقات بین‌المللی بانوان در محیطی خاص برای نخستین بار برگزار می‌شود، همچنین مسابقه دانش آموزان، روشن‌دلان و حفاظ هم در این جشنواره برگزار خواهد شد، که درواقع هم‌زمان پنج نوع مسابقه بین‌المللی در کشور برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: حضور 74 کشور در جشنواره نشان از عظمت جمهوری اسلامی ایران است، همچنین در حاشیه مسابقات برنامه‌های جانبی ازجمله پرداختن به اصول قرآن و برپایی نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

محمدی بیان کرد: 400 مقاله به سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ارائه‌شده که از این تعداد 100 مقاله از کشورهایی خارجی ارائه‌شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی