English

مجوز ۷۸ رسانه صادر و پرونده ۲ روزنامه به دادگاه ارجاع شد

دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات از صدور مجوز انتشار 78 رسانه و تغییر وضعیت 96 رسانه مکتوب و الکترونیک در جلسه امروز این هیات خبر داد.

مجوز 78 رسانه صادر و پرونده 2 روزنامه به دادگاه ارجاع شد

به گزارش خبرگزاری موج، علاالدین ظهوریان، گفت: در جلسه امروز هیئت نظارت بر مطبوعات با طرح موضوعات نظارتی در حوزه رسانه های مکتوب و الکترونیک٬ شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات مورد بررسی قرار گرفت که طی آن 78 رسانه مجوز انتشار دریافت کردند و تقاضای تغییر وضعیت، تغییر صاحب امتیازی و تغییر مدیرمسوولی 96 نشریه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به موارد نظارتی مطرح شده در جلسه امروز افزود : هیئت نظارت بر مطبوعات تخلف روزنامه «شاخه سبز» را به دلیل انتشار مطلب طنزی حاوی عبارات موهن درباره ساکنان یک منطقه در قم، محرز دانست و پرونده این روزنامه را مستند به بند 4 ماده 6 قانون مطبوعات، به دادگاه ارجاع کرد. همچنین روزنامه های 90 و «وطن امروز» به دلیل بی توجهی به اصل وحدت اسلامی، عطف به بند 4 ماده 6 قانون مطبوعات تذکر دریافت کردند و پرونده «روزنامه وطن» امروز بابت انشار مطلبی با عنوان «پسابرجام و نعل‌های وارونه» مصداق اهانت به روحانیت قلمداد شد و عطف به بند 8 ماده 6 قانون مطبوعات، به دادگاه ارجاع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه