English

جمع‌آوری۱۴ هزار وصیتنامه از شهدای استان اصفهان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: در این استان 23500 شهید وجود دارد که از این تعداد 95 نفر شهید مدافع حرم هستند.

جمع‌آوری14 هزار وصیتنامه از شهدای استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج، داریوش وکیلی در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا اظهار کرد: در استان اصفهان 23500 شهید وجود دارد که 95 نفر از این شهدا، جزو شهدای مدافع حرم هستند این در حالی است که در این استان 50 هزار جانباز نیز وجود دارد که 1189 نفر از آنها 70 درصد به بالا هستند.

وی اظهار کرد: در استان اصفهان 3500 آزاده نیز وجود دارد، این در حالی است که با وجود آنکه تنها 6 درصد از جمعیت کشور در استان اصفهان زندگی می‌کنند 10 درصد از جامعه ایثارگری کشور از این استان اعزام شده‌اند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به وجود 737 شهید در شهرستان شهرضا، گفت: مردم این شهرستان 1558 جانباز و 139 آزاده را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

وکیلی همچنین با اشاره به وجود 36 خانواده دارای 2 و 3 شهید در شهرستان شهرضا، اظهار کرد: 46 نفر از جانبازان این شهرستان 70 درصد به بالا هستند.

وی گفت: والدین شهدا و ایثارگران بهترین یادگارهای دوران دفاع مقدس هستند، در حال حاضر تنها 576 نفر از این والدین در این شهرستان در قید حیات هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان افزود: از شهدای استان 14 هزار وصیتنامه به دست آمده است که بررسی آن ها نشان می‌دهد حفظ وحدت، اقامه نماز اول وقت، اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر، دفاع از ولایت فقیه و حفظ محور مقاومت، مهمترین موارد مورد تأکید آنها بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه