English

نگاهی اجتماعی به راهیان نور در «جزیره مجنون» تلویزیون

برنامه «جزیره مجنون» کاری از مرکز بسیج صداوسیما به تهیه‌کنندگی محمدرضا ماندگاران و مجید خواجه‌نژاد و با اجرای مژده لواسانی امشب حوالی ساعت ۲۲ اولین قسمتش به روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت.

نگاهی اجتماعی به راهیان نور در «جزیره مجنون» تلویزیون

به گزارش خبرگزاری موج، «جزیره مجنون» ویژه برنامه‌ای به مدت ۱۰ شب با نگاهی اجتماعی به راهیان نور می‌پردازد و میزبان مهمانان مختلفی از جمله هنرمندان سینما و تلویزیون است. امشب این برنامه میزبان محبوبه معراجی‌پور (نویسنده کتاب عباس دست طلا) و عباسعلی باقری (عباس دست طلا) است.

کتاب «عباس دست طلا» نگاهی به عملکرد بسیجیان فنی و تعمیر کار واحد پشتیبانی و تدارکات سپاه پاسداران در دوران هشت سال دفاع مقدس دارد. خاطره نگار اثر، ماجراها را از زمانی که کمتر از دو ماه از آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران گذشته، آغاز می‌کند. عباس علی باقری با مروری کوتاه بر زندگی اش و دودلی های خود برای حضور در جبهه ها، از زمانی می گوید که تصمیم می گیرد برای دو هفته به جبهه برود و ببیند در آن جا چه کاری از دستش برمی آید.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد این کتاب فرمودند: «کتاب این آقای حاج عباس دست طلا را که مفصل و با جزئیات [گفته] خواندم. خیلی خوب بود انصافاً؛ مخصوصاً کتاب ایشان؛ هم مطلب در آن زیاد بود، هم آثار صفا و صداقت در آن کاملاً محسوس بود و انسان می‌دید. خداوند ان‌شاءالله فرزند شهید ایشان را با پیغمبر محشور کند و خودشان را هم محفوظ بدارد.»

جزیره مجنون نیز فردا شب میزبان لاله اسکندری (بازیگر سینما و تلویزیون) و همچنین همسر امید عباسی(آتش نشان شهید) است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه