English

کتاب طنز «الک بالدوین» درباره «ترامپ»

«الک بالدوین» که چندی است در یک برنامه تلویزیونی، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را مسخره می‌کند، اعلام کرده می‌خواهد کتاب طنزی را درباره او منتشر کند.

کتاب طنز «الک بالدوین» درباره «ترامپ»

به گزارش خبرگزاری موج، «الک بالدوین» که از زمان تشکیل کمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ» در برنامه «زنده شنبه شب» با گریم رئیس‌جمهور جدید آمریکا جلو دوربین ظاهر می‌شود، به زودی کتاب طنزی را درباره این سیاست‌مدار آمریکایی روانه بازار می‌کند.

«ایندیپندنت» نوشت: برنامه تلویزیونی «زنده شنبه شب» با اجرای «الک بالدوین» یکی از معدود نکات مثبتی است که از زمان رئیس‌جمهور شدن «دونالد ترامپ» دیده شده. او که از زمان تشکیل کمپین انتخاباتی «ترامپ» با گریم ترامپ این برنامه کمدی را اجرا می‌کند، فعالیت‌های خود را از این هم فراتر برده و می‌خواهد کتاب طنزی را درباره «ترامپ» منتشر کند.

انتشارات «پنگوئن» اعلام کرده قصد دارد به زودی خاطرات هجو سیاسی را با موضوع اولین سال ریاست جمهوری ترامپ با نام «تو نمی‌توانی آمریکا را بدون من هجی کنی: داستان خصوصی واقعا شگرف اولین سال ریاست جمهوری خارق‌العاده دونالد جونیور ترامپ» منتشر کند.

«کورت اندرسون» که در مجلات پلیسی قلم می‌زند، در نگارش این کتاب «بالدوین» را همراهی می‌کند. «اندرسون» در گفت‌وگو با «نیویورک تایمز» درباره این کتاب گفت: نوشتن درباره یک طرح پنج یا ده‌دقیقه‌ای با نگارش یک کتاب که باید روایت کند، متفاوت است. این کتاب تند خواهد بود. من می‌خواهم مثل «ترامپ» حرف بزنم: خیلی عالی می‌شود! خیلی خارق‌العاده می‌شود! اما تند خواهد بود. این کتاب فقط دوست‌داشتنی و خنده‌دار نخواهد بود.

«تو نمی‌توانی آمریکا را بدون من هجی کنی» روز هفتم نوامبر 2017 روانه کتاب‌فروشی‌ها خواهد شد. مدت زمان اسکان «ترامپ» در کاخ سفید نیز تا آن زمان تقریبا یک سال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی