English

‌نماینده ولی فقیه در کردستان:

‌بخشش ۴۰۰ میلیارد تومانی به یک شخص، ظلم به محرومان است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان از بخشش 400 میلیارد تومانی یکی از بانک‌ها به یک شخص بدهکار سیستم بانکی در استان کردستان به شدت انتقاد کرد و این مسئله را ظلم به محرومان جامعه دانست.

‌بخشش 400 میلیارد تومانی به یک شخص، ظلم به محرومان است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز شنبه(14 اسفند) در دیدار با مدیران و معاونان اداره کل کمیته امداد استان کردستان، به اهمیت مسئله کمک به فقرا و نیازمندان در جامعه اشاره و اظهار کرد: یکی از کارهایی که در دین اسلام بسیار سفارش شده کمک به فقرا و نیازمندان است.

وی افزود: همه آحاد جامعه وظیفه دارند به نیازمندان کمک کنند و علاوه بر این، دولت هم وظیفه دارد نیازمندان را کمک کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: کمک به نیازمندان یکی از عوامل سعادت در آخرت است و براساس روایات بهترین انسان‌ها، بخشندگان هستند.

وی ادامه داد: در توسعه هم باید مسئله عدالت رعایت شود و نیازمندان جامعه بیشتر از سایر افراد مورد توجه قرار گیرند.

حسینی شاهرودی با تاکید بر اینکه عزت افراد باید رعایت شود؛ تکریم نیازمندان را از جمله مهم‌ترین وظایف مسئولان برشمرد.

وی همچنین ایجاد اشتغال و توسعه زیرساخت‌های جامعه را از دیگر وظایف مسئولان برشمرد و گفت: نباید در استان کردستان حتی یک نفر بیکار هم وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود به مسئله مفاسد اقتصادی اشاره و بیان کرد: باید با مفسدان اقتصادی به‌شدت برخورد شود زیرا به حقوق مردم خیانت کرده‌اند.

وی ادامه داد: بخشش 400 میلیارد تومانی یکی از بانک‌ها به یک شخص بدهکار سیستم بانکی در استان کردستان ظلم به محرومان جامعه است، در صورتی که اگر این رقم به محرومان اختصاص می‌یافت اکنون یک نفر نیازمند هم در استان وجود نداشت.

حسینی شاهرودی ضمن انتقاد شدید از این مسئله، گفت: برخی از اوقات برای مبالغ بسیار کم و چند میلیونی وام، بروکراسی‌ها و موانع بانکی موجب می‌شود که افراد از گرفتن آن صرف‌نظر کنند، در صورتی که می‌شد بخشش‌های بی‌حساب همانند 400 میلیارد تومان مذکور را صرف زیرساخت‌های اشتغال و رفع بیکاری کرد.

وی در پایان سخنان خود به مزیت‌های استان کردستان برای اشتغالزایی اشاره و خاطرنشان کرد: می‌توان از طریق گیاهان دارویی که استان کردستان در این زمینه مستعد است اشتغال ایجاد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه