English

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی:

زمان‌بندی آیین اعتکاف حرم مطهر رضوی در سال ۹۶ اعلام شد

مشهد ‌ معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی گفت: زمان‌بندی آیین اعتکاف ایام البیض ماه رجب 1438 حرم مطهر رضوی اعلام شد.

زمان‌بندی آیین اعتکاف حرم مطهر رضوی در سال 96 اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، سید خلیل منبتی با اشاره به اینکه ثبت نام در این آیین معنوی از روز 14 اسفند 95 آغاز خواهد شد، اظهار کرد: مرحله ابتدایی ثبت نام تا 20 اسفند ادامه خواهد داشت و اسامی پذیرفته ‏شدگان، 24 اسفندماه اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به روش‌های ثبت نام در این مراسم گفت: علاقه‌مندان می‌‏توانند برای ثبت نام به پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی www.aqr.ir مراجعه و یا یک پیامک بدون متن به شماره 30000008 ارسال کنند.

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی در ادامه تصریح کرد: همه ساله متقاضیان بسیاری برای شرکت در این مراسم پرفیض ثبت نام ‌می‌کنند که امسال با توجه به رفع محدودیت‌ها در مسجدگوهرشاد 2 هزار نفر در این مراسم شرکت خواهند کرد.

وی با بیان این مطلب که آئین اعتکاف بین روزهای 21 تا 24 فروردین 96 برگزار خواهد شد، تصریح کرد: پذیرفته شدگان پس از شرکت در جلسه توجیهی، در روز میلاد پربرکت حضرت علی (ع) برای شرکت در آیین معنوی اعتکاف وارد مسجد گوهرشاد می شوند و خادمان حضرت ثامن الحجج(ع) تمام تلاش خود را برای استفاده هرچه بیشتر معتکفان از ظرفیت های این مراسم معنوی به کار خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی