English

بازیگر جدید به «نفس» پیوستند

سریال جلیل سامان در سراشیبی راه

تصویربرداری سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان این روزها در شمال کشور در یکی از روستاهای رامسر ادامه دارد و بازیگران جدیدی به پروژه پیوسته‌اند.

سریال جلیل سامان در سراشیبی راه

به گزارش خبرگزاری موج، قربان نجفی آخرین بازیگری است که تاکنون به پروژه پیوسته است.

این سریال که پیش از این قرار بود در دهه فجر از شبکه سه سیما پخش شود، به دلیل توقف در تصویربرداری، به دهه فجر امسال نرسید، سریالی که تاکنون تصویربرداری آن سه بار متوقف شده است.

«نفس» پس از سریال‌هایی چون «ارمغان تاریکی» و «پروانه» سه گانه جلیل سامان را کامل می‌کند و یک درام پیچیده است که در بستر وقایع سیاسی قبل و بعد از انقلاب روی می‌دهد.

داستان این سریال درباره جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی‌اش فاش می‌شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده‌ای را پشت سرمیگذارد.

از جمله لوکیشن‌های این سریال می‌توان به روستای وردیج، خیابان ایتالیا و منطقه کلاک در کرج اشاره کرد.

همچنین برخی شخصیت‌هایی که مخاطبانِ آثارِ این کارگردان آنها را در ساخته‌های قبلی او همچون «ارمغان تاریکی» و «پروانه» شناخته‌اند، در «نفس» نیز حضور دارند.

از جمله شخصیت سیدحسن؛ روحانی که ایفای نقش او را هدایت هاشمی برعهده داشت و او با همین کاراکتر در سریال «نفس» نیز حضور دارد.

بازیگران این سریال عبارتند از: مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، احسان امانی، شهاب شادابی، هادی عامل هاشمی، پژمان جمشیدی با معرفی ساناز سعیدی و با حضور فاطمه گودرزی، هدایت هاشمی، داریوش فرهنگ، معصومه قاسمی پور، رامین راستاد، قربان نجفی

«نفس» تولید گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما سومین سریال از سه گانه «جلیل سامان» است که ماه‌های آخر تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه