English

ستارگان اسکار با تور رایگان هم به اسرائیل نرفتند

یک سال پیش دولت رژیم صهیونیستی با هدف بهره‌جویی سیاسی از ستاره‌های سینمای جهان، هنرمندانی چون لئوناردو دی‌کاپریو، مت دیمون و سایر ستاره‌های هالیوودی را به سفرهای لوکس رایگان به سرزمین‌های اشغالی دعوت کرد اما این دعوت مورد بی‌توجهی هنرمندان واقع شد.

ستارگان اسکار با تور رایگان هم به اسرائیل نرفتند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ان‌.دی.تی‌.وی، هیچکدام از 26 ستاره اسکار که به آنها پیشنهاد سفر رایگان به ارزش بیش از 55 هزار دلار شده بود،‌ سفر به اراضی اشغالی را نپذیرفتند.

این پیشنهاد بخشی از بسته هدیه یک شرکت بازاریابی در زمان نزدیک به مراسم اسکار 2016 بود که ارزش هر کدام 200 هزار دلار برآورد ‌شد و شامل آیتم‌های دیگری مثل استفاده از دستمال‌های توالت فوق گران‌بها می‌شد؛ این اقدامات واکنش‌های شدیدی را برانگیخت.

گروه‌های فعال با انتقاد شدید از این اقدام، رژیم صهیونیستی را به تلاش برای سودجویی از هنرمندان متهم می‌کنند تا به این وسیله وجهه مثبتی از خود به نمایش بگذارد و اتهامات حقوق بشری در اراضی اشغالی فلسطین را کم اهمیت جلوه دهد.

اکنون که دیگر فرصت چندانی تا برگزاری اسکار 2017 در 26 فوریه باقی نمانده است،‌ به نظر می‌رسد هیچ کدام از هنرمندان هالیوودی حاضر به سفر به اراضی اشغالی نشدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه